Els atletes cadet i júnior tanquen la temporada amb els seus campionats nacionals

El club desplaça este cap de setmana a dotze esportistes als dos esdeveniments, que es disputen a Gijón i a Granollers, respectivament.
Camp de Les Moreres, Granollers.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport viatja este cap de setmana amb 12 esportistes als campionats nacionals individuals Sub16 (cadet) i Sub20 (junior) que se celebren a Gijón i a Granollers, respectivament.

A Gijón hi ha diverses opcions de medalla amb Ángela Casanova en els 3.000 metres marxa, que parteix tercera; amb la martellista Nerea Almiñana, cinquena en la seua prova; i amb Jordi Miret, sisè a la classificació nacional d’alçada. També estan inscrits Neus Sansaloni en els 1.000 m.l., Aitana Ferrairó i Andreu Almenar en triple salt, i Vicente Gimeno en alçada. Els joves viatjaran junt amb els entrenadors Pau Roig, Pepe Clavier i Miguel Ángel Soler.

Per la seua banda, a Granollers els millors posicionats són Iván Duarte (amb el CA Els Sitges), sisé en llargada, i la perxista Maria Pérez, sisena. També competiran Bernat Pérez (100 m.l. i 400 m.l.), Maria Evangelista (100 m.l.) i Zaira Zafra en els 10.000 m. marxa. A la ciutat catalana estaran acompanyats pels tècnics Iván Martínez i David Melo.

Després d’estos esdeveniments, les últimes cites de la temporada per als atletes ‘groguets’ seran el Campionat Autonòmic Individual Absolut, el 13 de juliol, i el Campionat d’Espanya Individual Absolut, entre el 31 d’agost i 1 de setembre a La Nucia.