ELS ATLETES DEL C.A. SAFOR DELIKIA SPORT ACONSEGUEIXEN 3 MÍNIMES PER ALS NACIONALS DE PISTA COBERTA.

Àmplia presència del Club i Escola amb més de 60 atletes en les competicions del cap de setmana. Eva Estruch, Maria Evangelista i Bernat Perez aconsegueixen les minimes de participació per als Nacionals.
cas2014_barras
Bernat Perez, Eva Estruch i Maria Evangelista, atletes que aconseguiren la minima per als Nacionals.

FOTOS (Alejos Juan y Carlos Herreros)

Nou cap de setmana intens per al Club Atletisme Safor Delikia Sport, on més de 60 atletes prenien part en competicions des de les categories més inferiors fins als més grans, competint tant en pista coberta com en Cross.

El dissabte per la vesprada i diumenge de matí es disputava un control de marques al velòdrom Luis Puig de València on el Club desplaçava a un total de 28 atletes.
Tres atletes s’alçaven amb el protagonisme al aconseguir les mínimes de participació per als seus respectius Campionats d’Espanya. Els tres ho aconseguien en la prova dels 60 metres llisos.

Eva Estruch parava el cronòmetre en 8.06, rebasant els 8.10 que exigeix la Federació Espanyola de Atletisme per participar el proper 7 i 8 de març al Campionat d’Espanya Júnior que es disputarà al mateix velòdrom Luis Puig. Maria Evangelista feia el mateix en parar el cronòmetre en 8.19, el que li dóna el passaport per participar en el Campionat d’Espanya Cadet que es disputarà el 21 i 22 de març a Sabadell. Acompanyarà a Maria, Bernat Perez, atleta de Tavernes de la Valldigna que debutarà en un Campionat d’Espanya després d’aconseguir uns magnífics 7.55 en els 60 metres llisos.

També van participar en la prova dels 60 metres llisos: David Fuster (7.72), Ivan Duarte (7.77), Cristian Moncho (7.82), Antonio Tebar (7.82), Trinitari Pons (7.96), Alexia Pedros (8.67) i Cristina Segura (9.06). En els 200 metres llisos van participar David Fuster (24.96) i Eva Estruch (27.03).

En la prova dels 400 metres llisos competien Santiago Hernandez (53.42), Alejandro Martinez (54.02), Núria Perez (1.07.98) i Lucia Espi (1.12.68), aquests últims tres debutants en aquesta distància.

En les proves de fons, en els 3000 metres llisos, el Club presentava a la línia de sortida una
àmplia representació amb Javier Colomer (9.22.34), Joan Baptista Guillen (10.25.45), José Vicente Mocholi (10.28.23), Jose Martinez (10.37.75), Borja Gregori (10.49.59), Alex Meri (10.53.64), Alberto Moncho (10.54.51), Joan Cloquell (11.13.86) i Juan Fuster (11.36.90). Per part femenina, van participar les joves cadets Noelia Faus i Cristina Llinares.

En les proves de salt de llargada, van participar el debutant Ausiàs Roch (5.26), Ivan Duarte (5.11), Neus Juan (4.35) i Sara Segura (3.85).

El Diumenge al matí es va disputar el Cross de Benicarló, on el Club estava respresentat per
Salva Gomar, que acariciava el podi al ser 4º en meta. Tambè participaren Antonio Morant (32º) i Fermin Vidal (34è).

Antonio, Salva i Fermin, representació del C.A. Safor al Cross de Benicarló.

D’altra banda, dissabte al matí es disputava a Ontinyent el Campionat Provincial Aleví de
Proves Combinades i un control Infantil on l’escola participava amb un total de 31 joves atletes.

En la categoria Aleví van participar els següents joves atletes: Guillem Vila, Joan Vitòria, Andreu Almenar, Jordi Miret, Jordi Monton, Ivan Garcia, Blanca Mascarell, Cristina Carbo, Laia Bañuls, Vera Jareño, Marta Perez, Rosa Valcarcel, Carmen Escrihuela, Aitana Ferrairó i Joana Escriva.

Alevins
Els Atletes Alevins junt els seus entrenadors, Josep i Fran.

Mentre que en la categoria Infantil van participar en un control de marques dels següents 16 atletes: Jaume Pomes, Pau Ferriols, Andrea Escrihuela, Paula Martin, i Paula Casanova en els 1000 metres llisos. En els 500 metres llisos participaven Daniel Ros, Victor Mascarell, Carlos Pellicer, Josuer Armando Rosero, Alba Ortega, Claudia Martinez, Nuria Hernandez, Laia Almenar, Olga Bosch Peyro,  Marina Sastre i Andrea Vercher.

Alevins e Infantils
Grup Infantil present el dissabte a Ontinyent