Els atletes del CA Safor tanquen la temporada este dissabte amb l’autonòmic absolut

El club desplaça a una vintena d’esportistes al campionat, que se celebra a l’estadi del Túria de València.

Pista del riu Túria, València.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport tanca la temporada a l’aire lliure este dissabte, 13 de juliol, amb la participació d’una vintena dels seus atletes en el Campionat Autonòmic Absolut, que se celebrarà a València, a l’estadi del Túria. Els xics inscrits són Jaison del Casar (100 m.l. i 200 m.l.), Alejandro Martínez (400 m.l.), Bernat Pérez (400 m.l.), Vicente Martí (400 m.l.), Rubén Gregori (400 i 5.000 m.l.), Juan Antonio Pérez Huerta (800 m.l.), Javier Polo (1.500 m.l.), Vicente Martí (3.000 m.obst.), Raúl Bellón (alçada), Jordi Miret (alçada) i els perxistes Daniel Ros i Damián García.

En xiques competiran Amanda Latorre (100 m.l.), Binta Kelle Watt (100 ml), María Ángeles Ruiz (800 i 1.500 m.l.), Pilar Vázquez (1.500 m.l.), Cristina Segura (100 m.t. i llargada), Sofia Rchi (alçada i triple salt), Cristina Segura (alçada) i María Pérez en perxa. D’altra banda, acudiran amb l’equipació del CA Els Sitges, on estan cedits esta temporada, Borja Ortega (1.500 m.l.) i Iván Duarte, en llargada, que entrenen amb el grup de tecnificació del CA Safor.

Ja sols quedarà el Campionat d’Espanya Individual Absolut, que tindrà lloc a La Nucia a finals d’agost, on està previst que acudisquen la fondista Pilar Vázquez i la discòbola Mar Morant, tot i que encara no hi ha una decisió ferma al respecte.