Els atletes populars van competir a Edimburg, Cullera i Pedreguer

Els corredors es van repartir per diversos punts de la geografia el passat cap setmana.
Cursa de Pedreguer, a l'esquerra, i Pujada a la Bola de Cullera.
Cursa de Pedreguer, a l’esquerra, i Pujada a la Bola de Cullera.

Els atletes populars del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport tornaren a repartir-se per diferents punts de la geografia el passat cap setmana. Els més aventurers foren Jorge Anduig, María Alborch, María Rosa Sabater i Juan Corral, que van competir dissabte passat en la Mitja Marató d’Edimburg, a Escòcia (Regne Unit). Jorge Anduig va ser el primer espanyol en la seua categoria (Veterans 45-49), amb 1:33:53.

Corredors del club en la Mitja Marató d'Edimburg.
Corredors del club en la Mitja Marató d’Edimburg.

D’altra banda, el club continua complint amb el Circuit de la Marina, i un grup de 13 corredors va participar dissabte en la XXVII Cursa Popular de Pedreguer. Per últim, Anna Blanco, Salva Cuenca i Fernando Rocher van estar diumenge en la V Pujada a la Bola de Cullera, amb una distància de 10.700 metres cap al radar meteorològic.