Els atletes populars van estar a la Cursa de Ojos Negros, al Repte Solidari i en la RunCáncer d’Alfafar

El grup més nombrós va participar diumenge en la mitja marató i 10K de les Vies Verdes, a l'Alt Palància.
Atletes ‘groguets’ amb familiars, després de participar a la Cursa de Ojos Negros, a Navajas.

Els atletes populars del CA Safor Delikia Sport es van repartir en diversos esdeveniments esportius el passat cap de setmana. Un grup de socis es va desplaçar a Castelló per a participar diumenge a la Marató de les Vies Verdes Ojos Negros, amb distàncies de 42k, 21K i 10K.

Alguns dels participants del club a la Cursa de Ojos Negros.

En la mitja marató (Caudiel-Navajas) hi foren Gisela Lucas, Miguel Ruiz, Mamen Seguí, Paloma Aparicio, José Metola, Salva Moral, Justo Insa, Vicente Pérez i Iván Moreno. El 10K, entre Jérica i Navajas, el van completar Rosa Olaso, Sandra López, Betty Sanchis, Roberto Moratal i Xavi Cànoves.

Anna Blanco i David Bona en el Repte Solidari Contra el Càncer Ontinyent-Almussafes. A la dreta, Xelo Ortolà a la RunCáncer d'Alfafar.
Anna Blanco i David Bona en el Repte Solidari Contra el Càncer Ontinyent-Almussafes. A la dreta, Xelo Ortolà a la RunCáncer d’Alfafar.

D’altra banda, Anna Blanco i David Bona van ser dos dels 44 valents enrolats en el Repte Solidari Contra el Càncer, de l’AECC. La iniciativa, organitzada per vuitè any consecutiu pel valencià José Antonio Miguel Garrido, va consistir en recórrer 120 km en 24 hores travessant 16 localitats de la província. Van partir divendres 13 des d’Ontinyent i acabaren la seua aventura dissabte a Almussafes.

I a la RunCáncer d’Alfafar, circuit que també organitza l’AECC de València, va estar Xelo Ortolà. Ho va fer en la caminada de 4 quilòmetres, donat que està recuperant-se d’una lesió.