ELS INFANTILS ACONSEGUEIXEN 9 MEDALLES AL PROVINCIAL INDIVIDUAL. EVA ESTRUCH I AMOR SANTOS DEBUTEN A 1º DIVISIÓ NACIONAL.

Josuer Armando Rosero, Claudia Martinez y Mireia Juan, campions Provincials.

FOTOS (Cortesia Alejos Juan)

El diumenge al matí es va disputar el Campionat Provincial Infantil Individual on l’escola del Club Atletisme Safor Delikia Sport va aconseguir un botí de 9 medalles, 3 d’or, 4 de plata i 2 de bronze.

S’alçaven com a Campions Provincials: Mireia Juan en llançament de Martell, Claudia Martinez en triple Salt i Josuer Armando Rosero en la prova dels 500 metres llisos.

Aconseguien pujar al segon lloc del calaix i per tant subcampions provincials: Andrea Escrihuela en els 1000 metres llisos i Paula Casanova en els 3000 metres llisos. També era subcampiona Claudia Escriva en salt amb perxa i repetia Josuer Armando Rosero en la prova de Triple Salt.

I finalment aconseguien la medalla de bronze, Aleksandra Emilova en la prova dels 3 km Marxa i Alba Ortega en la prova dels 220 metres tanques.

Menció especial que dels 8 medallistes, 5 d’ells són atletes de primer any en la categoria Infantil, el que exalça més els seus èxits.

També van participar: Victor Mascarell, Daniel Ros, Jaume Manzanas, Borja Ortega, Pablo Garcia, Javier Perez, Carlos Pellicer, Oscar Roig, Borja Climent, Oscar Gimeno, Olga Bosch, Eva Estruch, Paula Estruch, Marina Sastre, Andrea Vercher, Marina Perez , Núria Hernandez, Alexia Hurtado, Marina Perez i Laia Almenar.

Per altra banda, 2 atletes del Club Atletisme Safor Delikia Sport van participar en 1º Divisió Nacional Absoluta representant al CA Torrent en qualitat de cedides.

Amor Santos i Eva Estruch

Ambdues atletes van ajudar a l’equip torrentí a ser segones en el quadrangular disputat en Torrent on s’enfrontaven al UE Lleida que va guanyar el encontre, UCAM Cartagena i CA Silla. Eva Estruch va disputar les proves dels 100 metres llisos on era quarta, i els 200 metres llisos on aconseguia el sisè lloc, mentre que Amor Santos cumplia molt bé en els 100 metres tanques amb un meritori 7è lloc. Maria Evangelista va acudir com a atleta reserva.

D’aquí a 15 dies es disputarà la segona jornada, on probablement l’equip torrentí seleccioni a diverses atletes del CA Safor per a completar el seu equip absolut.

Fotos dels podis del Provincial Infantil a Sueca:

Josuer
Josuer Armando Rosero, or als 500 metres llisos i plata al Triple
Claudia Martinez
Claudia Martinez, or al Triple
Mireia
Mirieia Juan, or al Martell
Andrea
Andrea Escrihuela, plata al 1000 m.l.
Paula
Paula Casanova, plata als 3000 m.l.
ClaudiaEscriva
Claudia Martinez, plata a la perxa.

Aleksanda
Aleksandra Emilova, bronze als 3 km Marxa