Els llançadors s’emporten quatre medalles en l’autonòmic de Castelló

Mar Morant millora la seua marca en disc amb 47,47. Víctor Leca, Aina Olaso i Óscar Gimeno queden tercers en javelina i en martell. La prova es va celebrar dissabte passat a la pista del Gaetà Huguet.
D'esquerra a dreta Óscar Gimeno, Víctor Leca i Aina Olaso.
D’esquerra a dreta Óscar Gimeno, Víctor Leca i Aina Olaso.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va participar dissabte passat en el Campionat Autonòmic de Llançaments Llargs d’Hivern per a les categories juvenil (U18), júnior (U20) i absoluta, celebrat a la pista de Gaetà Huguet, a Castelló. La jornada va estar molt condicionada pel vent i el fred.

Mar Morant.

L’actuació més destacada va ser la de Mar Morant en disc (1 kg), en quedar primera en categoria absoluta amb un millor llançament de 47,47 metres. Amb esta marca, a més, millora el rècord del club «groguet», que l’havia aconseguit ella mateixa fa uns dies, el passat 3 de febrer en un control d’Alacant, amb 47,28 m. I este últim registre ja li va valdre per a participar en el Campionat d’Espanya Absolut que es disputarà a Getafe els propers dies 21 i 22 de juliol. L’atleta i entrenadora demostra, per tant, que està en plena forma.

El club s’emportà a més tres bronzes. Dos d’ells en javelina, amb Víctor Leca en categoria absoluta, qui va fer un llançament de 44,60 metres, millor marca personal, i Aina Olaso (U18), amb 31,05 metres. El tercer metall va ser per a Óscar Gimeno (U18) en martell, amb un millor registre de 45,27 metres. Per la seua banda, Arturo Climent (U20) va ser quart en martell amb 44,28 m.