Els més joves del club arreplegaren les medalles dels Jocs Esportius Municipals de Gandia

El pavelló municipal va acollir el passat cap de setmana un acte conjunt amb diversos clubs locals.
Foto de grup amb part dels guardonats, al pavelló municipal.

El Pavelló dels Esports, a Gandia, va acollir el passat cap de setmana el lliurament de medalles i trofeus als esportistes més reeixits dels Jocs Esportius Municipals de Gandia en un acte conjunt amb clubs locals de diverses disciplines.

L’escola del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va estar ben representada per un bon grup de joves, tant en la modalitat de camp a través com en el programa “Jugant a l’Atletisme”. Xics i xiques arreplegaren les seues recompenses pel treball realitzat durant la temporada, de la mà de les autoritats municipals.

LLISTAT DE MEDALLISTES CA SAFOR

CAMP A TRAVÉS:
En benjamí femení els medallistes són els següents: Paula Cabanilles, Norah Bodí, Julia Mestre, Aynara Gómez, Alma Figueres, Carolina Vivas i Sara Camps. En benjamí masculí: Pedro Pérez, Àlex Prats, Iker García, Quim Alborch, Abdrahman Echchorfi, Jordi Arlandis, Rubén García, Ilias Boumeloui, Joan Prats, Oliver Anaya, Pablo Auñón, Borja Miret, i Alexandre Moncho.

En aleví femení: Sofía García, Salina Sibari, Ana Boix, Luna Villar, Valentina Rando i Irene Abargues. En aleví masculí: Xavi Cabanilles, David Valcárcel, Héctor Faus, Ferran Escrivá, Santi Torrego, Jacobo Ramírez, Blai Sampablo, Antoni Ruiz, Javier Ramírez, Adrián Ferris, Hugo Estarelles, Jonathan Fuentes i Izan Soro. En infantil femení: Olga Moratal, Paula Martí, Alba Fernández, Julieta Rando, Micaela Barabaschi, Lucía Castillo i Sara Tavallo.

JUGANT A L’ATLETISME:
En benjamí masculí: Joan Prats, Àlex Prats, Hugo Borràs, Jordi Arlandis, Izan Talens, Oliver Anaya, Álvaro Salazar, Álex Moncho, Leo Torrego, Una Andrés, Héctor Alacori, Eric Cobos, Quim Alborch, Álex Moncho, Iker García, Óscar Hernando, Pablo Auñón, Diego Hernando, Sergi Ferrís i Joel Cano. En benjamí femení: Narella Herrera, Paula Cabanilles, Carolina Castillo, Julia Mestre, Itziar Escós, Aynara Gómez, Alexandra Borrás, Carolina Vivas, Andrea Simó, Joaquina Ponzinibbio i Nuria Estruch.

En aleví masculí: Jacobo Ramírez, David Bueso, Thiago Ferrandis, Darío Bueso, Pau Ángel, Xavi Cabanilles, Pau Rodríguez, Kristian Georgiev, Adrià Ferrís i Jonathan Fuentes. En aleví femení: Valeria Montagud, Andrea Mehedintu, Nalea Vázquez, Brigitte Montero, Salima Sibari, Ana Boix, Paula Esteban, Lluna Villar, Maria de San Félix, Martina Ponzinibbio, Briggitte Montero i Irene Avargues. En infantil masculí: Robert Bolo, Thiago Maceira, Ferran Estruch, Marcos Ferrer, Alejandro Todolí, Álex Malonda i Andreu Mestre.  En infantil femení: Micaela Barabaschi, Lucía Castillo, Sara Tavallo, Olga Moratal i Nerea Corral.