Comença el curs en l’escola d’atletisme i triatló

L’entitat ‘grogueta’ aplica una metodologia basada en el joc que fuig de l’especialització prematura. Les inscripcions continuen obertes.
Primer dia de classe en l’escola d’atletisme del CA Safor Teika.

El Club d’Atletisme Safor Teika va començar este dilluns el curs en la seua escola d’atletisme i triatló, en la pista de Gandia. La nova temporada acabarà en el mes de maig o al juny, segons els grups.

Estos són “piponets” (nascuts en 2015-16), prebenjamins (2013-2014), benjamins (2011-2012), alevins (2009-10), infantils (2007-08) i cadets d’iniciació (2005-06). A més, hi ha un grup d’adults (pares), que també entrena a les vesprades, i una secció de triatló, orientada sobretot a aquells que vulguen iniciar-se en esta modalitat esportiva. El grup de tecnificació (nascuts a partir de 2006 fins a adults) està dirigit a aquells cadets o absoluts que busquen una especialització o millora en les diferents disciplines de l’atletisme: velocitat, salts, llançaments, migfons, fons o marxa.

Miguel Ángel Soler i Bernat Pérez amb els alevins.

D’altra banda, esta serà la sisena temporada en què xiquets amb autisme d’entre 6 i 19 anys practiquen atletisme gràcies a un conveni entre el club, l’associació Astea Safor i la Fundació Mira’m. El club aplica una metodologia que fuig de l’especialització prematura, amb jocs aplicats a l’atletisme, i tot això fomentat l’esperit d’equip. Les tarifes de l’escola van des dels 100 euros anuals, i es pot provar gratis durant dues setmanes. El preu inclou dues samarretes d’entrenament. Als atletes que tramiten la llicència de competició se’ls regala el xandall i l’equipació.

Neus Giner i Sergio Palomino (dalt) i Ivan García, baix, amb infantils i cadets.

Les inscripcions continuen obertes. Els interessats poden passar per l’oficina del club, situada a l’avinguda del Grau, número 40, de dilluns a divendres de 17.30 h a 19.30 hores. La matrícula també es pot formalitzar telemàticament ací. Les places són limitades.