Esportistes del club participaren en travessies nedant de Gandia i Menorca

Sara Molina va ser segona en la seua categoria (40-49 F) en la Volta a l’Escullera de Gandia, amb un temps de 41:33 sobre una distància de 2.600 metres. Uns altres corredors participaren en la Volta a Peu a la Platja de Xeraco i en la Pobla del Duc.
Grup de participants del CA Safor en la Travessia al Port de Gandia i Volta a l’Escullera.

Esportistes del Club d’Atletisme Safor participaren en diverses proves populars des del passat pont d’agost. Divendres, 15, un grup de diverses categories va estar en la Travessia al Port de Gandia i en la Volta a l’Escullera, organitzades pel NiE Gandia. En la Volta, amb una distància de 2.600 metres, van eixir 15 socis, sent el resultat més destacat el de la triatleta Sara Molina, segona en la seua categoria (40-49 femení) amb un temps de 41:33, mentre que a la travessia hi hagué 11 nadadors ‘groguets’.

Sara Molina en el podi de la seua categoria en la Volta a l’Escullera.

Continuant amb la natació, el triatleta Isidro Benavent (M30) va participar dijous 15 a la cinquena edició de la Travessia a la Cala Galdana, a Menorca, sobre una distància de 3.000 metres, que va completar en un temps de 42:20, a un ritme d’1.25 minuts el quilòmetre.

Corredors del CA Safor en la Pobla del Duc. Dalt, Isidro Benavent a Menorca.

A més, en l’àmbit de les curses populars, cinc corredors van estar dimarts, 13, en la XV Volta a Peu a la Platja de Xeraco, amb 7,3 km: Armand Lascoutounas, Aleix Hernández, Fernando Robles, Salvador González i Juanjo Moreno. I dissabte 17 un altre grup va acudir a la XVI Volta a Peu a la Pobla del Duc, de 7 km: Aleix Hernández, Maria Boscà, Chimo Canet, Rafa Tavallo, Charo Pérez, José Metola i Tono Boscà.