EXCEL.LENT DEBUT DE L’ESCOLA AL CAMPIONAT PROVINCIAL ALEVÍ , INFANTIL I CADET DE PROVES COMBINADES

L’escola del Club Atletisme Safor Delikia Sport ha participat aquest cap de setmana al Campionat Provincial Aleví , Infantil i Cadet de Proves Combinades a la localitat de Sueca . Es tractava del primer contacte amb la competició de pista de la present temporada després del Cross Escolar i la cursa del Raval . Els resultats han estat excel · lents, i l’esperit de grup viscut ha estat magnífic entre les 3 categories que l’escola presentava a la competició , tot i la diferència d’edat entre elles . Destacar la gran quantitat de participants en totes les categories , on van prendre part els Clubs més importants de la Província de València .

ALEVINS

Els primers en competir van ser els Alevins el dissabte per la vesprada, on l’escola presentava 6 xiques i 7 xiquetes.
Els xiquets partiparen en un triatló , que consisteix en les proves de 60 ml , Llargada i Pes . D’un total
de 71 xiquets que van participar , els resultats dels nostres en acabar les 3 proves van ser :

• Victor Mascarell , 6è lloc .
  • Daniel Ros , 22 º lloc .
  • Oscar Roig , 29 º lloc .
  • Jordi Rodriguez 30 º lloc
  • Pau Delgado 41 º lloc .
  •  Guillem Vila 44 º lloc .

Destacar la victòria parcial de Victor Mascarell en els 60 ml amb 9.1 .

Les xiquetes Alevins van competir amb altres 66 xiquetes al triatló femení , sent les mateixes proves que els xiquets,
on Claudia Martinez  aconseguia pujar al podi , al penjar-se la medalla de bronze després del còmput de les 3 proves .

Claudia

Els resultats de les nostres xiquetes varen ser:

• Claudia Martinez 3r lloc .
  •  Claudia Escrivà 7è lloc .
  • Neus Sansaloni 16è lloc .
  • Mireia Juan 21è lloc .
  • Alexandra Emilova 38 º lloc .
  • Laia Bauls 47 º lloc .
  • Marina Blasco 60 º lloc .

Alevin

INFANTILS

El Diumenge al matí van participar els Infantils , 5 xiquetes van pendre part del tetratló , que consisteix en les proves de: 60 ml , Llargada, Pes i 60 m.t. Participaven al costat d’altres 77 xiquetes . Els resultats de les nostres van ser:

• Maria Perez , 21 º lloc .
  •  Sara Segura , 25 º lloc .
  •  Cristina Segura 27 º lloc .
  • Irene Perello , 33 º lloc .
  • Alba Ortega , 37 º lloc .

Van prendre part 2 xiquets al pentatló entre 60 participants , Pablo Fuster i Jorge Bosca , però a causa del gran retard patit no van poder realitzar la 4a i última prova, els 60 mt, però van fer un bon paper en les altres 3 proves .

També es va disputar un 1000 ml Infantil , tant masculí , com femení . Joan Cloquell s’imposava en els 1000 ml amb 3.13.0 , Joan Fuster era segon amb 3.24.4 , i Javi Chañez 5è amb 3.33.5 . En xiques la millor classificada va ser Noelia Faus arribant 4t amb 3.37.7 , Andrea Escrihuela era 5è amb 3.39.5 i Paula Martín era 10è amb 3.59.4 .

Infantils

CADETS

I finalment, els cadets xics participaven tant dissabte com diumenge en un Hexatló , consistent en les proves de 60 mt , 60 ml , llargada, alçada , pes i 1000 m.l. Un total de 25 xics prenien la sortida. Els resultats dels nostres cadets que debutaven en una combinada van ser :

• Ivan Duarte , 10è lloc .
  • Trinatario Pons , 12è lloc .
  • Nicanor Fuster , 15 º lloc .

També participava Neus Juan , l’única representant del CA Safor al pentatló cadet ( 60 mt , Longitud , Pes , Alçada i 600 ) on aconseguia un bon 9è lloc global entre 28 participants .

També per a la categoria Cadet es disputava fora de concurs un 600 ml tant masculí com femení . En els xics, Alejandro Martinez s’imposava amb un registre de 1.34.5 , Alejandro Meri era 2n amb 1.38.7 , Bernat Perez era 5è amb 1.48.2, Iñaki Mas era 6è amb 1.52.2 i Alex Roche 7è amb 1.56.6 . En les xiques, Núria Perez aconseguia el 4t lloc amb 1.56.0

Cadetes
Destacar per damunt dels resultats i les classificacions, el gran companyerisme transmès entre els nostres alumnes , recolzant-se els uns als altres. Agrair als monitors , i sobretot als pares que van haver d’aguantar la forta humitat el dissabte per a vesprada , i el retard en l’horari de competició patit de diumenge al matí.  Són detalls que estan fora del nostre control i que esperem la Federació Valenciana millore, sobretot en el horari,  pel bé del nostre atletisme .

Enhorabona a tots els participants.