Gandia acollirà diumenge 6 de octubre la Cursa de les Empreses de la Safor

La prova, de 6,8 km, està organitzada pel Club d’Atletisme Safor Teika, amb el patrocini d’ESIC Business & Marketing School, i la col·laboració de la Federació d'Associacions d’Empresaris de la Safor i l'Ajuntament de Gandia. L’eixida i meta estarà en la plaça de l’Exèrcit Espanyol, al barri de Corea.

La regidora d’Esports a Gandia, Lydia Morant, acompanyada pel president de la Federació d’Associacions d’Empresaris de la Safor (FAES), Miguel Todolí, i la gestora esportiva del Club d’Atletisme Safor Teika, Lidia Balada, presentaren en roda de premsa la primera edició de la Cursa de les Empreses de la Safor, que tindrà lloc el proper diumenge, 6 d’octubre, a les 9.30 hores.

La cursa està organitzada pel CA Safor Teika, compta amb el patrocini principal d’ESIC Business & Marketing School, i la col·laboració de FAES i l’Ajuntament de Gandia. Com el seu nom indica, està orientada a treballadors i directius dels diferents sectors productius de la comarca, que podran participar de manera individual o bé per equips, representant a la seua empresa. Tindrà eixida i meta a la plaça de l’Exèrcit Espanyol, popularment coneguda com ‘el Jardinet’, al barri de Corea, i recorrerà els principals carrers del centre històric al llarg de 6.800 metres, en dues voltes.

Si es realitza de manera individual hi haurà dues categories; una per a autònoms i professionals col·legiats, i una altra per lliure, per a aquells corredors que vulguen participar pertanyen o no a una empresa. Respecte dels equips, poden ser de 2, 3 o 4 integrants, tant en categoria femenina com masculina, i fins i tot mixtes. En tots els casos caldrà acreditar un vincle amb l’empresa en els darrers sis mesos.

Les inscripcions continuen obertes en la ‘web’ oficial de la cursa. Els trams són fins al proper 26 de setembre i des d’eixe dia fins el 2 d’octubre. El cronometratge de la prova es realitzarà mitjançant xip electrònic no retornable, situat al dorsal.

Lidia Balada va apuntar que en esta primera edició es confia a arribar al miler de participants i va recordar que tenen cabuda totes les empreses, tant les grans com les pimes. «A més, volem buscar la complicitat de les associacions del districte de Corea perquè este esdeveniment també es convertisca en un motor de dinamització per al barri», va assenyalar.

Per la seua banda, Miguel Todolí va comentar que la cursa, a més de fomentar l’esport, «serà una oportunitat per a conèixer en persona, en un ambient més distès i informal, a les diferents empreses de la comarca que, o bé no tenim tracte, o sols estem en contacte per telèfon o per correu electrònic». Va afegir que des de FAES també estan animant a les empreses associades a formar equips i apuntar-se.

Finalment, Lydia Morant va convidar a tota la ciutadania, especialment empresaris i treballadors, «a participar en esta nova mostra del foment de l’esport que repercuteix en la salut de les persones«.

Respecte del patrocinador, ESIC Business & Marketing School està molt vinculat a Gandia i a la comarca, ja que des de fa cinc anys organitza periòdicament cursos de formació a la seu de Foment d’AIC. Precisament, el proper serà del 18 d’octubre al 30 de novembre, especialitzat en Product Manager, Trade Marketing i Retail Màrqueting, la matrícula del qual està oberta.

>>> ENTREVISTA, Miguel Todolí: ‘Trobe que la Cursa de les Empreses de la Safor serà un èxit i anirà més enllà de l’aspecte esportiu’.