Huit medalles per al club en el campionat autonòmic cadet individual a l’aire lliure

Van ser or Ángela Casanova en els 3.000 m. marxa i Nerea Almiñana en martell. Aitana Ferrairó va ser doble medallista, plata en triple salt i bronze en llargada. Es penjaren la plata Neus Sansaloni (1.000 m.l.), Andreu Almenar (triple salt, amb mínima nacional), Vicente Gimeno (alçada) i Óscar Comes en els 600 m.l. La prova es va disputar dissabte passat a la pista de Gandia.

Neus Sansaloni, Vicente Gimeno i Aitana Ferrairó.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va aconseguir huit medalles; dues d’or, cinc de plata i una de bronze, en el Campionat Autonòmic Sub16 (Cadet) Individual a l’Aire Lliure, disputat dissabte passat a la pista d’atletisme de Gandia, dins dels Jocs Esportius de la C.Valenciana, on es van donar cita 26 clubs. Van aconseguir or Ángela Casanova en els 3.000 m. marxa amb 14:44.16, i Nerea Almiñana en martell, amb un llançament de 46,98 metres. Aitana Ferrairó va ser doble medallista, plata en triple salt amb una marca de 11,37 m. i bronze en llargada, amb un millor salt de 5,32 metres.

Ángela Casanova i Nerea Almiñana.

Es penjaren medalles de plata Neus Sansaloni en els 1.000 m.l. amb 3: 11.41, Andreu Almenar en triple salt amb 12.37 metres, Vicente Gimeno en alçada amb 1.75 metres i Óscar Comes en els 600 m.l. amb 1:28.14. Cal destacar que Andreu Almenar va aconseguir una mínima per a participar en el Campionat d’Espanya, el proper 7 de juliol a Gijón.

Óscar Comes i Andreu Almenar.

També van participar Adrià Gimeno (1.500 m. obst.), Jordi Miret (alçada i llargada), Álvaro Burguera (alçada), Andreu Almenar (llargada), Guillermo Vila (disc i martell), Pau Frontera (martell), Daniel Jiménez (javelina), Carla Pons (100 m.l.), Binta Kelle Watt (100 m.l. i 300 m.l.), Alicia Crespo (300 m.l.), Paula Matoses (1.000 m.l.), Judit Blasco (1.000 m.l.), Carla Miralles (3.000 m.l.), Carla Bolufer (3.000 m.l.), Lisaura Aguilera (300 m.t.), Melany Giraldo (alçada), Marta Pérez (perxa), Laura Sanchis (llargada), Carmen Escrihuela (disc) i Joana Escrivà, en javelina.

Etiquetes: