INICI DE LA TEMPORADA FEDERADA PER ALS ATLETES DEL C.A SAFOR DELIKIA SPORT

Carla De Tena es tercera al Cross de Villareal.
carla-zaira-y-alexandra
Carla, Zaira i Alexandra

El passat cap de setmana es va iniciar la competició federada per als atletes del C.A. Safor Delikia Sport amb participacions a Alacant, Vila-real i Toledo.

Dissabte per la vesprada a a Alacant debutava amb els colors grocs la migfondista Pilar Rubio, que s’imposava en els 800 metres llisos i 1500 metres llisos en un control de marques amb 2.26 i 4.55 respectivament. Al mateix temps, dos joves marxadores del club, Alexandra Emilova i Zaira Zafra es desplaçaven fins a Toledo per disputar la tradicional XXIX Marxa Atlètica Trofeu Espasa Toledana on Alexandra acabava en 25è lloc en categoría cadet mentre Zaira abandonava en categoria juvenil per unes molèsties musculars.

I finalment, al Cros de Vila-real, Carla de Tena realitzava un bon inici de temporada en finalitzar 3º a la classificació absoluta, mentre Marc Domenech finalitzava en 12è lloc en categoria Junior.

Aquest proper cap de setmana continuaran les competicions federades, amb diversos atletes participants el diumenge al I Control de Llançaments Llargs + Autonòmic de Marxa a València, i l’escola del Club Atletisme Safor Delikia Sport organitzarà el dissabte el Cross Escolar on s’espera la presència dels clubs de la comarca de la Safor i la Valldigna, així com les escoles de la ciutat de Gandia.