Jesús Gomar guanya la VI Cursa Popular a Bellreguard

El corredor es va imposar després de completar els 7,4 km de distància en 23 minuts i 13 segons. Carlos Ferrando, del mateix club, va quedar segon amb 24:36. En la prova, el passat dissabte, participaren 44 corredors ‘groguets’. Cinc triatletes van competir diumenge en el Mediterránea Triatlón de València.
Jesús Gomar, a la dreta, en carrera a Bellreguard. / Foto: Vicent Just.

Jesús Gomar es va imposar en la sisena edició de la Cursa Popular a Bellreguard, celebrada dissabte passat. El triatleta del Club d’Atletisme Safor Teika va completar els 7.450 metres de distància en 23 minuts i 13 segons, sent primer també en categoria sènior. El seu company de files Carlos Ferrando va quedar segon, amb un crono de 24:36. El podi masculí el va completar Raúl Millán, el CD Restaurante El Quijote, amb 24:53. A més, Salva Gomar (CA Safor Teika) va ser cinquè en la general i tercer en sènior amb 25:33.

Part dels corredors del CA Safor Teika a Bellreguard. / Foto: Crono4Sports.
Carlos Ferrando (4t), Jesús Gomar (1r) i Salva Gomar (2n) després de la carrera de Bellreguard.

En la cursa participaren un total de 44 corredors ‘groguets’. Uns altres podis per categories van ser per a David Ferrairó (3r en Veterans D), Armand Lascoutounas (3r en Veterans E), i Suni Perales, segona en Veteranes D.

Charo Pérez, Rafa Tavallo, Amparo Villar i María Boscà en el triatló de València.
Isidro Benavent en el triatló de València.

D’altra banda, cinc esportistes van estar diumenge al Mediterrània Triatló de València. Isidro Benavent va participar en distància olímpica (1,5 km de natació, 40 km de ciclisme, i 10 km de cursa), amb una marca de 2 hores i 35 minuts. La resta va competir en distància ‘sprint’ (750 metres de natació, 20 km de ciclisme i 5 km de cursa): Charo Pérez, Rafa Tavallo, Amparo Villar i Maria Boscà.