Jesús Gomar guanya la Volta a Peu a Benirredrà

La prova, l’última puntuable del circuit comarcal, es va celebrar diumenge passat. Els vencedors del circuit pertanyen al club ‘groguet’: Salva Gomar i Karem Faus. El CA Safor també lidera la classificació femenina per equips i és tercer en la masculina.

Arribada a meta de Jesús Gomar a Benirredrà.

Els corredors del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport no van faltar a la seua cita amb l’última prova puntuable del II Circuit de Curses Populars de la Safor-Valldigna, la Volta a Peu a Benirredrà, que es va celebrar diumenge passat. Va destacar la victòria absoluta de Jesús Gomar, qui va completar els 8.900 metres en 29:01. En total hi hagué 53 corredors “groguets”. Uns altres podis per categories van ser els de Salva Gomar (3r en Sènior i quart en la general masculina amb 30:11) i Mónica Mahiques, primera en Veteranes C amb 39:10.

Xiques a la cursa de Benirredrà, diumenge passat. L’equip femení lidera el circuit comarcal.

Foto de grup amb tots els participants a la cursa.

D’altra banda, després de les carreres disputades ja es coneixen els vencedors del circuit, on el club “groguet” ha fet doblet: Karem Faus lidera la classificació femenina i la categoria de Veteranes A, i Salva Gomar la general masculina i la categoria Sènior. El club també aconsegueix la primera plaça en la modalitat per equips femenina, que es va crear en esta edició, i en la masculina queda en la tercera posició.

Dalt, podi de la categoria senior masculina. Baix, alguns dels corredors del club.

A més, els corredors “groguets” estan en el podi de les següents categories del circuit: Marta Tarrasó (2a en Sènior), Suni Perales (1a en Veteranes C), Alfredo Matoses (2n en Veterans D) i David Ferrairó, 3r en Veterans D. La gala de lliurament de premis serà el proper divendres, 15 de febrer, a les 20.30 hores en l’Ajuntament de Beniarjó.