Jesús Gomar i Carlos Ferrando es proclamen campions autonòmics de triatló per relleus amb la Universitat d’Alacant

Els triatletes del CA Safor van participar representant a la seua universitat en la prova, disputada diumenge a la platja de Gandia. El club també va estar en la modalitat oberta de Gandia i en el triatló de Peníscola.
Podi masculí de l’autonòmic de relleus a Gandia.

Esportistes del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport participaren en diverses proves de triatló el passat cap de setmana. Diumenge, la platja de Gandia va acollir l’onzena edició del seu triatló, un esdeveniment que enguany va comptar amb dues proves totalment diferenciades.

D’una banda hi hagué un triatló per relleus, puntuable per a la Lliga de Clubs Caixa Popular, que va decidir els campions autonòmics d’esta modalitat. Les distàncies van ser 0,3 km de natació, 5 km de ciclisme i 1,5 km de cursa. El primer lloc en categoria masculina va ser per a l’equip de la Universitat d’Alacant, on militen els “groguets” Jesús Gomar i Carlos Ferrando, que van fer un temps de 17:35 i 18:19, respectivament, i el tercer rellevista, Adrián Sáez, amb una marca de 17:25.

Triatletes del CA Safor a l’obert de Gandia, dalt, i a Peníscola, baix.

Després de la competició autonòmica va tindre lloc un triatló obert, en distància sprint, en el qual van participar més de 200 triatletes, entre ells els “groguets” Hilde Ascó, Ausiàs Solanes, Isidro Benavent, Aleix Hernández, David Martínez i Sara Molina. Un altre grup de triatletes, Ino Moreno, Marc Faus, Óscar Pardo, José Juan Sanchis, Paco Escrivà i Sergio Chova, van estar dissabte al VII Infinitri Half Triathlon de Peníscola, composat per 1,9 km de natació, 90 km de ciclisme i 21,1 km de cursa.

FOTOGALERIA en el perfil de Facebook de Deporbrands.