Jordi Miret acarona el podi en alçada en el Campionat d’Espanya Individual Cadet en Pista Coberta

El jove atleta va ser quart amb un registre d’1,80 metres, a 2 centímetres del segon i del tercer lloc. El club va presentar a uns altres set atletes a l’esdeveniment, disputat el passat cap de setmana a Sabadell: Neus Sansaloni, Olivia Burgess, Aitana Ferrairó, Jorge Esteban, Álvaro Burguera, Vicente Gimeno i Óscar Comes.
Álvaro Burguera, Jordi Miret, Vicente Gimeno, Jorge Esteban, Óscar Comes, Neus Sansaloni, Aitana Ferrairó i Olivia Burgess.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va participar el passat cap de setmana en l’últim campionat d’Espanya en pista coberta, el dels cadets (U16), en la localitat catalana de Sabadell. El club havia aconseguit classificar-ne a un total de huit atletes, cosa que ja es pot considerar un èxit, en ser la tercera esquadra més nombrosa de la Comunitat Valenciana, per darrere del CA Playas de Castelló i el València Sports.

En salt d’alçada el club va presentar a tres atletes, d’entre els quals va destacar Jordi Miret, qui va fregar el podi en ser quart, amb un millor salt d’1,80 metres, la seua millor marca personal en pista coberta i a tan sols 2 centímetres tant de la plata com del bronze. Cal destacar que Jordi és cadet de primer any, motiu que enalteix este quart lloc aconseguit davant d’atletes un any més majors que ell. En la mateixa prova l’atleta valler Vicente Gimeno va ser dotzè amb 1,72 m, mentre que Álvaro Burguera va ser 23é amb un millor intent d’1,63 metres.

Miret executa el salt a Sabadell. / Foto: José Miguel Barrios.

La participació masculina es va completar amb Jorge Esteban, qui es va classificar per a les semifinals dels 60 metres llisos, on va obtindre la seua millor marca personal amb 7:49, i Óscar Comes, qui va ser cinquè de la seua semifinal en els 600 metres llisos amb millor registre d’1:30.49.

Pel que fa a xiques, Neus Sansaloni va ser novena de la seua semifinal dels 1.000 metres llisos amb 3:20.67; Olivia Burgess va ser quarta en la Final B dels 3.000 metres llisos amb 10:50, i va tancar la participació “grogueta” Aitana Ferrairó, 17a en triple salt amb 10,84 metres.

Cal destacar que tots ells eren debutants en un campionat nacional, i de segur que esta experiència els haurà servit d’aprenentatge per al futur. Amb este campionat el CA Safor tanca una excel·lent temporada d’hivern, on una vintena d’atletes han aconseguit estar presents en algun dels nacionals individuals.