Josuer Armando Rosero participa en els programes de tecnificació de la RFEA

L'atleta amplia la seua formació en mig fons i fons en una concentració de la Reial Federació Espanyola d'Atletisme a Hornachuelos (Còrdova).
Josuer Armando, a la pista d’Hornachuelos (Còrdova).

L’atleta del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport Josuer Armando Rosero (U20) participa des de dimarts passat, 26 de desembre, i fins este divendres 30 en un grup de tecnificació de mig fons i fons a la localitat d’Hornachuelos (Còrdova), convocat per la Reial Federació Espanyola d’Atletisme (RFEA), juntament amb una altra atleta més de la Comunitat Valenciana, Alicia Ábalos, el CA València Esports. L’entrenador de Josuer, Pau Roig, va estar acompanyant-lo durant els dos primers dies.

Estes concentracions, aprofitant les vacances nadalenques, permeten als tècnics nacionals i responsables de cada un dels sectors comprovar de primera mà quin és l’estat dels atletes més destacats i amb més projecció dins de les seues disciplines, a més de treballar amb ells per tal de polir o perfeccionar alguns aspectes. Els grups de llançaments, alçada, perxa i proves combinades estan celebrant-se a Lleó, els de fons i mig fons a Hornachuelos i els atletes de velocitat, tanques, llargada, triple i marxa es reuneixen a Los Alcázares (Múrcia).

És la segona vegada enguany que Josuer Armando participa en este tipus de concentracions de la RFEA. La primera va ser a l’estiu passat a Sierra Nevada (Granada) en la mateixa especialitat. El fondista és un dels esportistes més destacats del club, no en va aconseguir una menció especial a l’última Gala de l’Esport de Gandia pels seus brillants resultats en campionats nacionals en la passada temporada.

En els 600 metres Josuer Armando ostenta la setena Millor Marca Espanyola de Tots els Temps en pista coberta, amb 1’23»93, i a l’aire lliure la quarta de sempre amb 1’22»12, així com un rècord autonòmic en 4×300 amb la selecció autonòmica en categoria cadet, amb 2’28»37.