Karem Faus guanya la 15K de la XVIII Volta a Peu de Xeraco Gran Fons Manolo Pardo

La cursa popular es va disputar el passat dissabte. Suni Perales, també del Club d'Atletisme Safor Delikia Sport, la va acompanyar al podi femení com a segona classificada.
Alguns dels atletes del club que van participar en la Volta a Peu de Xeraco, dissabte passat.

Dissabte passat es va disputar la XVIII Volta a Peu de Xeraco Gran Fons Manolo Pardo, una cursa popular que constava d’una cursa de 7 km i una altra de 15 km, i en la qual el Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va estar present amb una vintena de participants. Cal destacar la victòria en la 15K en categoria femenina de Karem Faus, qui va realitzar la distància en un temps de 1:00:19, mentre que Suni Perales, també del CA Safor, la va acompanyar al podi com a segona classificada amb un crono de 1:09:46.

VÍDEO de la cursa en el perfil de Facebook de l’Ajuntament de Xeraco.