Karem Faus guanya la Volta a Peu a Palma de Gandia en categoria femenina

Salva Gomar queda en tercera posició. La cursa, dins del circuit comarcal, es va disputar el passat diumenge. El club 'groguet' també va estar present en la Mitja Marató de València, la Cursa Contra el Càncer de Gandia i el Mondúber Trail de Xeresa.
Karem Faus en la seua arribada a meta en la Volta a Peu a Palma de Gandia.

Els atletes populars del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport es van repartir entre diverses proves el passat cap de setmana. Va destacar la Volta a Peu a Palma de Gandia, dins del Circuit de Curses de la Safor-Valldigna, diumenge, que va guanyar en categoria femenina Karem Faus, amb un temps de 30:21 sobre una distància de 8 km. En xics el primer va ser Félix Pont (CA Automoción Moll), mentre que Salva Gomar va obtindre la tercera posició.

Grup de corredors el CA Safor a Palma de Gandia.

En total acudiren a Palma de Gandia 50 corredors «groguets». Uns altres podis per categories foren per a Salva Gomar (1r en Sènior masculí); Alfredo Matoses (1r en Veterans D); Marta Tarrasó (2a en Sènior femení) i Suni Perales, que va ser segona en Veteranes C.

Participants del CA Safor a la Mitja Marató de València.

Un altre grup es va desplaçar a la Mitja Marató de València, també diumenge: Hilde Ascó (1:23:55), David Ferrairó (1:24:24), Julio Vidal (1:25:48), Andrés Figueres (1:40:31); Vicent Boscà (1:45:02); Salvador Cuenca (1:46:22); Sara Molina (1:47:12) i Daniel Palomino, amb 2:00:32.

Alguns dels corredors a la Run Càncer de Gandia.

També hi hagué representació «grogueta» en la V Cursa Contra el Càncer de Gandia, dins del circuit Run Cáncer, diumenge. Tot i que el més important era col·laborar amb la causa, en la carrera de 6,8 km cal destacar la tercera posició a la general d’Iván Ferrer, amb un crono de 24:05, i també la tercera plaça, però en categoria femenina, d’Olga Moratal, amb 33:20.

Beatriz Sanchís, a la dreta, 3a en Veteranes al Mondúber Trail de Xeresa.

Finalment, dissabte va tindre lloc a Xeresa la cinquena edició del Mondúber Trail, amb diverses distàncies. Al 10K Beatriz Sanchis va ser tercera en Veteranes (1:25:25) i Roberto Moratal va ser primer en Promesa, amb 1:03:11. En la marató de 42 km Manuel Martín va quedar el 36è en la general i el 14è en la seua categoria (Veterans), amb un temps de 6:23:12.