La gala del Circuit de Curses de la Safor-Valldigna a Xeresa i la Volta a Peu a la Font centren el cap de setmana dels atletes populars

Corredors i representants del club "groguet" van recollir els trofeus com a segons del circuit i diversos podis individuals. Mónica Mahiques s'imposa amb claredat en el Trofeu de Sant Valentí de la Font. Isidro Benavent (M40) finalitza la Mitja Marató de Barcelona entre els dos mil primers. Xavi Cabanilles (U10) guanya el IV Duatló Escolar Ciutat de Carlet.
El president del CA Safor, Vicent Boscà, i diversos corredors arrepleguen el guardó com a segons classificats per clubs a Xeresa.
Mònica Mahiques, al centre, recull el trofeu com a vencedora absoluta del Circuit de Curses Populars de la Safor-Valldigna, a la gala de Xeresa.

La gala de cloenda del II Circuit de Curses de la Safor-Valldigna, divendres, i la XV Volta a Peu a la Font d’en Carròs-Trofeu de Sant Valentí, dissabte, van centrar l’activitat dels atletes populars del CA Safor Delikia Sport el passat cap de setmana. Pel que fa a la gala, va tindre lloc a la Casa de Cultura de Xeresa i es van lliurar els trofeus de l’última edició, que ha constat de 17 curses pels pobles de la comarca. En la categoria absoluta femenina la guanyadora va ser Mónica Mahiques i 1a en Veterana B, mentre que Karem Faus va ser tercera i 1a en Veterana A. Per clubs, el CA Safor Delikia Sport va quedar en segona posició, per darrere del CA Automoció Moll i per davant del CE Quatre Gats de Ròtova.

A més, van recollir els seus trofeus altres atletes com Iván Ferrer (2n en Sènior); Silvia Valero (2a en Veterana B); Suni Perales (3a en Veterana C); Alfredo Matoses (1r en Veterà D); David Ferrairó (2n en Veterà D), Jerónimo Sánchez (2n en Veterà C) i Ausias Solanes, segon en Veterà B. Podeu vore els resultats d’esta edició ací.

Mónica Mahiques, guanyadora en la Volta a Peu de la Font d'en Carròs, dissabte.
Mónica Mahiques, guanyadora en la Volta a Peu de la Font d’en Carròs, dissabte.

Podi de la classificació per parelles, amb Karem Faus i Christian Climent al tercer calaix.

A la Font d’en Carròs, sobre una distància de 9,4 km i un dur circuit amb pujades i baixades, la victòria individual femenina va ser per a Mónica Mahiques, amb un registre de 39:38. En la categoria de parelles, destacar la tercera posició de Karem Faus i Christian Climent, amb 37:30. Altres podis «groguets» van ser per a Ausias Solanes (3r en Veterà A), amb 33:53, i Fernando Rocher, 2n en Veterà C, amb 35:17.

A l’esquerra, Joan Llinares, Imanol Nogueroles i Xavi Cabanilles en el IV Duatló Escolar Ciutat de Carlet. A la dreta, Isidro Benavent, en la Mitja Marató de Barcelona.

I també hi hagué presència «grogueta» a la Mitja Marató de Barcelona, diumenge passat, amb Isidro Benavent (M40), que va finalitzar la prova en la posició 1.994 entre els més de 16.000 corredors, amb un crono d’una hora i 32 minuts.

D’altra banda, diumenge es va disputar el IV Duatló Escolar Ciutat de Carlet, seguint amb la fase provincial dels Jocs Esportius. En benjamins (U10) va guanyar Xavi Cabanilles, amb un crono de 08:50. També van competir Joan Llinares (U14, setè amb 26:15) i Imanol Nogueroles (U16), que va ser 12è amb 35:08.