La júnior Cristina Segura guanya l’autonòmic de proves combinades en la seua categoria

El campionat es va disputar el passat divendres 11 al pavelló Lluís Puig de València.
Cristina Segura, al pavelló Lluís Puig.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va participar el passat divendres, 11 de gener, en el Campionat Autonòmic de Proves Combinades en Pista Coberta. Cal destacar a la júnior Cristina Segura (U20), qui va acabar en sisena posició en pentatló i va ser la primera en la seua categoria. També va participar Víctor Leca en heptatló.

Per la seua banda, en el control de marques, fora de la competició, van participar Vicente Juan Martí (400 m.), Juan Antonio Pérez Huerta (800 m.), i Aitana Ferrairó i Laura Sanchis, en llargada.

D’altra banda, este cap de setmana els atletes “groguets” de pista competeixen divendres al Gran Premi de València (Bernat Pérez, Alejandro Martínez, Andreu Jiménez, Maria Evangelista i Amanda Latorre); diumenge en la segona jornada del provincial individual U23 i Màster, i en diversos controls. A l’aire lliure el club estarà en les proves de cross d’Alcoi i Benicarló, també diumenge.