L’equip cadet femení va participar en el Campionat d’Espanya de Clubs U16

L'esdeveniment es va celebrar dissabte passat a l'estadi del Túria a València. Les atletes ‘groguetes’ van competir amb els set millors conjunts de promoció del país.
Les xiques cadets del CA Safor en el Campionat d’Espanya de Clubs, dissabte passat a València.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va participar amb el seu equip femení U16 (cadet) dissabte passat en la Final A del Campionat d’Espanya de Clubs disputada a l’estadi del Túria a València, una prova que va reunir als huit millors conjunts de promoció de tot el país. El campionat el va guanyar el CA Playas de Castellón, i la resta d’equips va quedar de la següent manera: AD Marathon de Madrid (2n), Cova de Nerja-UMA (3r), Intec-Zoiti d’Osca (4t), Atletismo Alcorcón (5è), València Esports (6è), Image FDR de Burgos (7è) i en huité lloc el CA Safor Delikia Sport.

Malgrat esta darrera plaça el club valora haver participat. «El resultat era el de menys, estem satisfets perquè arribar a esta final, amb clubs de capitals de província i fins i tot autonòmics ,era un premi», va comentar el director esportiu, David Melo. «A més, cal tenir en compte la joventut de l’equip, donat que de les 18 atletes que van competir en les diferents disciplines, 11 són de primer any».

Delegació del CA Safor desplaçada al campionat de València.

El millor resultat individual va ser la tercera plaça d’Aitana Ferrairó en triple salt. D’altra banda, Paula Casanova, que era reserva, al final va córrer la prova de relleus 4×300. La resta de xiques van ser Almudena de Quero (100 m.l); Nuria Hernandez (300 m.l); Rocío Calabuig (600 m.l); Neus Sansaloni (1.000 m.l); Judith Blasco (3.000 m.l); Ana Corredor (1.500 m. Obstacles); Marta González (100 m.t.); Belén Sospedra (300 m.v.); Nayara Vila (alçada); Marta Pérez (perxa); Claudia Martínez (llargada); Mireia Juan (martell); Olga Bosch (disc); Laia Almenar (javelina); Isabel Baiona (pes); i Laura Chichell (3 km marxa).

Algunes de les proves disputades. / Fotos: Alejos Juan.

L’equip 4×100 va estar format per Almudena de Quero, Olga Bosch, Claudia Martínez i Nerea Almiñana; i el de 4×300 per Belén Sospedra, Judith Blasco, Núria Hernández i Neus Sansaloni. Al costat d’elles van viatjar els tècnics dels grups de tecnificació; Iván Martínez, Pepe Clavier, Mar Morant, Bea Bosch, Miguel Ángel Soler i Samuel Mascarell.