LES CADETS DEL C.A SAFOR DELIKIA SPORT, SUBCAMPIONES PROVINCIALS.

Els xics aconsegueixen la sisena plaça.
Equipo femenino
El equip cadet femeni al podi.

El passat Diumenge 17 d’Abril es va disputar el Campionat Provincial Per Equips en categoria Cadet. L’escola del C.A. Safor Delikia Sport va presentar tant equip masculí com femení.

Les xiques aconseguien alçar-se amb el subcampionat Provincial, per darrere del C.A. València i per davant del C.A.Torrent, en una competició en què van participar un total de 8 entitats de la Província.

Aconseguien ser segones en les seves respectives proves: Alexia Pedros en 300 m.l., Paula Martin en 600 m.ll, Noelia Faus en 1500 m. obstacles, Cristina Segura en 300 metres tanques, Maria Perez en perxa, Sara Segura en longitud, Aina Olaso en javelina i el relleu 4×400 format per Alexia Pedros, Cristina Segura, Paula Martin i Noelia Faus amb record del club.

Aconseguien el tercer lloc Cristina Segura en alçada i Sara Segura en triple salt.

Van completar l’equip: Martina Santos, Mar Iborra, Maria Gimeno, Andrea Escrihuela, Cristina Llinares, Alba Ortega, Jordina Gascon i Irene Perelló.

Els xics aconseguien la sisena plaça, amb un equip molt justet d’efectius, sent els mes destacats
Josuer Armando Rosero, que era segon en 600 m.ll. i triple, Joan Cloquell segon als 3000 m.ll, Sergio Palomino 2º en Perxa i Oscar Gimeno 2º en Martell.

Van completar l’equip masculí: Onofre Sastre, Borja Cervera, Jaume Manzanas i Francisco Jordà

Enhorabona a tots ells i als seus entrenadors.

FOTOS (Mila Pardo)