Les xiques cadet del club es classifiquen per al campionat nacional en pista coberta per equips

L'esdeveniment es disputarà el proper 27 de gener a Saragossa. Este cap de setmana la prova més destacada és l’autonòmic de clubs, que tindrà lloc al pavelló Lluís Puig de València.
Les atletes cadet del CA Safor, en el campionat nacional de la temporada passada a València.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport ha classificat al seu equip femení cadet per a participar en el Campionat d’Espanya de Clubs U16 en Pista Coberta, que es disputarà a Saragossa el proper 27 de gener. Les atletes competiran amb altres set destacats clubs del panorama nacional: Puentecillas Palencia, CA Playas de Castellón, el madrileny AD Marathon, València Esports, l’andalús CA Chapín Jerez, l’Agrupació Atlètica de Catalunya i l’aragonès Alcampo Scorpio 71.

Esta és la primera vegada, després de dos intents, que les xiques cadet es classifiquen per a un nacional per equips en pista coberta, tot i que ja van participar en el mateix esdeveniment a l’aire lliure, el passat mes d’octubre a València. Per al director esportiu del club, David Melo, “ja és un èxit estar entre els huit millors clubs d’Espanya, així que el més important és que vagen a gaudir i agafar experiència, perquè són un equip molt jove”. Esta convocatòria, continua Melo, “és un premi a la feina que fem cada dia a l’escola”. A Saragossa viatjarà una dotzena d’atletes, amb els seus respectius entrenadors.

D’altra banda, el CA Safor es prepara per a competir este dissabte en el Campionat Autonòmic de Clubs Absolut en Pista Coberta. Esta competició, al pavelló Lluís Puig de València, consta de dues finals, l’A, que es disputa dissabte a la vesprada, i la B, al matí, cadascuna d’elles amb huit clubs.

El CA Safor participarà en la Final A, amb els seus equips masculí i femení, competint junt amb el Club d’Atletisme Gandia (primer derbi en este sentit amb el recentment creat club local), el CA Torrent, el València Esports, el CA Alicante, el CA Playas de Castelló, el Fent Camí Mislata i el CA Silla.

D’altra banda el club “groguet” també estarà present en el Campionat Autonòmic Absolut de Proves Combinades U23 i U20 i Absolut, divendres a la vesprada i dissabte al matí al mateix pavelló Lluís Puig; en el Campionat Autonòmic de Marxa en Ruta, dissabte a Burjassot; i en dos ‘cross’, un a Onda i un altre a Oriola.