Les xiques del club queden terceres en el campionat autonòmic U20 per equips

El combinat masculí va obtindre la setena posició. Mar Rodríguez i Borja Ortega van aconseguir sengles mínimes nacionals. Claudia Martínez i Sofia Rchi, rècords del club absoluts en salts de llargada i alçada, respectivament. La prova es va disputar dissabte passat al palau velòdrom Lluís Puig de València.
Foto de grup amb els atletes del CA Safor participants i els cedits a l’Atletisme Els Sitges, amb els seus respectius entrenadors.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va participar el passat dissabte en el Campionat Autonòmic per Clubs U20 (júnior) en Pista Coberta. L’esdeveniment es va disputar al palau velòdrom Lluís Puig de València i va reunir als huit millors clubs de la Comunitat Valenciana. El club va viatjar amb una expedició de 40 atletes. Per tercer any consecutiu les xiques pujaren al podi, sent terceres en la classificació final, només superades pel CA Playas de Castellón i el València Sports, que són els dos millors conjunts de l’atletisme estatal.

L’única victòria individual en xiques va ser per a Maria Pérez en salt amb perxa. Per la seua banda, foren segones Marina Collado en llançament de pes i Claudia Martínez en salt de llargada, que amb 5.45 metres va aconseguir un nou rècord del club absolut. Mar Rodríguez va ser tercera en els 60 metres tanques amb un registre de 9:54, que és una mínima nacional U20, mentre que Sofia Rchi va ser tercera en salt d’alçada amb 1.55 m, un altre rècord absolut del club. També va ser tercera Sara Segura en triple salt. Completaren l’equip femení Alexia Pedrós, Almudena de Quero, Alba Ortega, Maria Evangelista, Andrea Escrihuela, Paula Martín, Carla Monferrer, Neus Sansaloni, Nuria Hernández i Noelia Faus.

Les atletes U20 i David Melo celebren la tercera plaça.

D’altra banda, els xics van ser setens, en una competició on es va imposar el CA Playas de Castellón, seguit de l’Atletisme Els Sitges de Burjassot, i el CA Sant Joan en tercer lloc. A nivell individual van destacar els segons llocs de Bernat Pérez en els 200 metres llisos i de Ricardo Rico en salt amb perxa. Van completar l’equip masculí Jhossuer Manaca, Vicente Gimeno, Trinitario Pons, Adrià Martínez, José A. Pérez Huerta, Antonio López, Joan Cloquell, Alberto Fajardo, Andreu Almenar, Jordi Miret, Carlos Pellicer i Manel Soler.

D’altra banda, cinc atletes del CA Safor ajudaren a què l’equip masculí de l’Atletisme Els Sitges fora subcampió. El valler Borja Ortega va aconseguir la victòria en els 800 metres llisos amb 1:58.87, que és a més una mínima nacional U18. Iván Duarte i Sergio Palomino foren tercers en salt de llargada i perxa, respectivament, mentre que Jorge Boscà va participar en els 200 metres llisos i José Jiménez ho va fer en llançament de pes. Amb este competició i este podi, el club ‘groguet’ tanca un excel·lent any 2018 en el capítol esportiu.

En el campionat van prendre part els combinats masculins del CA Playas de Castellón, CA València Esports, Atletisme Els Sitges, CA Torrent, CA Safor, CA Sant Joan, CA Alacant i CA Silla. En fèmines els clubs participants van ser CA València Esports, CA Torrent, CA Playas de Castellón, CA Silla, CA Safor, Atletisme Xàtiva i Atletisme Els Sitges.