LES XIQUES JUNIOR DEL C.A SAFOR DELIKIA SPORT TERCERES AL CAMPIONAT AUTONÒMIC PER EQUIPS. ELS XICS ACONSEGUEIXEN LA QUARTA PLAÇA.

Ivan Duarte i Havana Graves aconsegueixen les mínimes per als Campionats d'Espanya Juvenil.
imag2223
Part del equip femeni en el trofeu

FOTOS (Javier Argento)

Dissabte passat es va disputar el Campionat Autonòmic Júnior per Equips al velòdrom Lluís Puig de València, on s’enfrontaven els vuit millors equips sub 18 del panorama autonòmic. L’equip femení aconseguia pujar al tercer calaix del podi amb una dura pugna amb el C.A. Silla i el C.A. Torrent, i sols van ser superades pel Platges de Castelló i el València Club d’Atletisme. L’equip masculí aconseguia una magnífica quarta plaça en una categoria, la masculina, de molt nivell.

A nivell individual, destacar el primer lloc de l’atleta Havana Graves en els 1500 metres llisos amb un temps de 4.55.25, mínima per als nacionals juvenil tant en pista coberta a disputar a Sabadell com a l’aire lliure a disputar a Getafe. A més aquest registre suposa rècord del club juvenil i júnior. Ivan Duarte aconseguia també la mínima juvenil per al nacional en pista coberta amb el 3r lloc en salt de longitud amb 6.40.

ivan-duarte-y-havana
Havana Graves e Ivan Duarte

Aconseguien ser tercers Blanca Peris en salt d’alçada, Maria Pérez en salt amb perxa, Sara Segura en Triple Salt, Javier Polo en els 1500 m.l i Victor Leca en salt d’alçada.

Van completar l’equip femení Maria Evangelista en els 60 ml (5º)., Elisa Castro en 200 ml (5º), Alexia Pedros en 400 ml (4º), Lucia Rico en 800 ml (7º), Andrea Castelló a 60 mv (4º). , Claudia Martinez en salt de longitud (4º), Núria Melgarejo en llançament de pes (6º), Paula Martin en 3000 ml (5º) i el relleu 4×200 (4º) format per Elisa Castro, Maria Evangelista, Noelia Faus i Cristina Segura

img-20161217-wa0016
Part dels dos equips al velodrom Luis Puig

Van completar l’equip masculí Jesus Ramis en 60 m.l. (6º), Alejandro Martinez en 200 m.l. (4º), Juanjo Palao en 400 m.l. (4º), Andres Gutierrez en 800 m.l. (4º), Marc Domenech en 3000 m.l. (4º), Victor Argento en 60 m.t. (4º), Sergio Palomino en salt amb perxa (4º), Josuer Rosero en Triple Salt(6º), Jose Torro en llançament de pes (6º) i el relleu 4×200 (4º) format per Victor Argento, Alejandro Martinez, Ivan Duarte i Jesus Ramis.