LES XIQUES QUARTES I ELS XICS SEXTS AL AUTONÒMIC INFANTIL EL DIA DEL COMIAT DE TONI HERREROS.

Foto equipos
Xics i xiques infantils participants al Autónomic per Equips.

L’escola va participar el passat dissabte al Autonòmic Infantil per Equips disputat a Xàtiva amb els seus dos conjunts, tant masculí com femení davant les millors escoles de la Comunitat Valenciana. Les xiques aconseguien ser quartes mentre que els xics aconseguien la sisena plaça, malgrat algunes baixes  importants en els dos equips. S´imposava el col.legi Diputació de Castelló en les dos categories.

No obstant això, el resultat en aquesta competició era el de menys, en un dia que serà recordat pel comiat del nostre molt estimat tècnic de tota la vida, Toni Herreros, alma mater d’aquest Club Atletisme Safor, que ens deixava el passat divendres per la nit.

Amb tot això, els xics i les xiques van competir en grup, com un equip més que mai, juntament amb els 4 entrenadors que van viatjar en aquest difícil dia amb ells: Bea, Pepe, Pau i Carol i a ben segur, Toni també era present animant amb un somriure a cadascun dels nostres atletes.

Van participar Claudia Escriva, Olga Bosch, Núria Hernandez, Claudia Martinez, Paula Martin, Alexandra Emilova, Oscar Gimeno, Pau Garcia, Laia Almenar, Oscar Roig, Dani Ros, Jaume Manzanas, Josuer Armando Rosero, Victor Mascarell, Paula Casanova, Andrea Vercher, Andrea Escrihuela, Marina Perez, Paula Estruch, Alexia Hurtado,Mireia Juan,  Eva Estruch, Carlos Pellicer i Pau Ferriols.

Cal destacar que en la competició es va guardar un minut de silenci, així com el jutge de Gandia, Pep Martí, va dedicar unes molt emotives paraules cap al nostre estimat Toni. Al seu torn, tots els nostres xiquets i xiquetes van lluir un crespó negre en senyal de dol.

Va per tu benvolgut Toni Herreros, sempre estaràs en els nostres cors groguets i mai t’oblidarem. El teu record és etern.

FOTOS AUTONÓMIC INFANTIL EQUIPS (Alejos Juan)

RESULTATS