Les xiques queden cinquenes i els xics setens en l’autonòmic U20 per clubs

La prova, una de les primeres de la temporada a l'aire lliure, es va disputar dissabte passat a Elx.
Fotografia de grup amb els atletes ‘groguets’ a Elx després de celebrar-se el campionat, dissabte passat.

Dissabte passat es va disputar a Elx el Campionat Autonòmic per Clubs per a la categoria U20 (júnior), així com un control federatiu, una de les primeres proves de la temporada a l’aire lliure. El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va presentar a un equip masculí i un altre de femení, en total una trentena d’atletes. Després de la competició les xiques quedaren cinquenes i els xics van ser setens.

Van aconseguir les primeres posicions en les seues respectives proves Bernat Pérez (primer en els 400 ml); Carla Monferrer (tercera als 2.000 metres obstacles); Maria Pérez (tercera en perxa); Abdelhafid Said (tercer en els 2.000 metres obstacles); Aina Olaso (segona en javelina); Zaira Zafra (tercera en els 5.000 metres marxa) i Óscar Gimeno, tercer en martell.

També van participar en xics Iván Martínez (100 ml); Jorge Boscà (100 ml); Alejandro Martínez (200 ml); Aaron Limorti (800 ml); Borja Cervera (1.500 ml); Joan Cloquell (3.000 ml); Andrés Gutiérrez (400 mt); Vicente José Gimeno (alçada); Sergio Palomino (perxa); Iván Duarte (llargada, triple salt); Arturo Climent (pes i javelina); José Francisco Jiménez, en disc.

L’equip de 4×100 masculí va estar format per Bernat Pérez, Alejandro Martínez, Iván Duarte i Jorge Boscà. El de 4×400 masculí, que va ser segon, el formaren Abdelhafid Said, Alejandro Merí, Trinitario Pons i Alejandro Martínez.

La resta de xiques participants van ser Elisa Flor Castro (100 ml i 400 ml); Almudena de Quero (100 ml); Olga Bosch (100 ml); Ángela Ferrer (200 ml); Andrea Escrihuela (800 ml); Paula Martín (1.500 ml); Paula Casanova (3.000 ml); Alba Ortega (100 mt i 400 mt); Cristina Segura (alçada); Neus Juan (llargada); Sara Segura (triple salt); Marina Collado (pes i disc) i Paola Méndez, en martell.

L’equip de 4×100 femení va estar format per María Pérez, Almudena de Quero, Ángela Ferrer i Olga Bosch. El de 4×400 de xiques, que va ser tercer, el van formar Carla Monferrer, Cristina Segura, Sara Segura i Neus Juan.