Més de 300 persones assisteixen al tradicional dinar del club d’inici de temporada

L’acte va tindre lloc diumenge passat a la zona coberta del poliesportiu de Beniopa, a Gandia. L'assemblea del club ratifica en el càrrec al president, Vicent Boscà, per als propers quatre anys. El club va recóneixer a corredors populars, atletes i entrenadors pel seu palmarés esportiu i dedicació.
Foto de grup amb els socis premiats en la festa del club, diumenge passat a Gandia.

El passat diumenge, 11 de novembre, el club va celebrar el seu tradicional dinar d’inici de temporada, al poliesportiu de Beniopa, a Gandia, amb més de 300 assistents. Els socis van dinar i els xiquets van gaudir amb uns castells unflables. A més, es van rifar dos pernils. L’entitat també va aprofitar per a celebrar una assemblea general que va ratificar en el càrrec a l’actual president, Vicent Boscà, per als pròxims quatre anys, en ser l’única candidatura presentada. Casualment, també era el dia del seu aniversari, de manera que els socis el van felicitar amb la tradicional cançó. «No em preocupa complir anys, només m’interessa poder fer quilòmetres i si és possible al costat del CA Safor, molt millor», va comentar Boscà.

En el mateix acte el club va reconéixer a diversos esportistes destacats en la temporada passada de totes les seccions, atenent al seu palmarés esportiu, als quals se’ls va lliurar un detall. Abans, però, es va reconéixer als atletes menuts que feren dibuixos relatius al club.

En l’àmbit dels corredors populars, pujaren a l’escenari Karem Faus, Mónica Mahiques, Silvia Valero, Suni Perales, Jerónimo Sánchez, Alfredo Matoses, Ausiàs Solanes i David Ferrairó.També es va recóneixer a l’equip de corredors que sol eixir en la Sant Silvestre de Gandia.

Com a millors esportistes de triatló es va reconéixer a  Jhoel Faus i a Cristina Llinares, qui van estar acompanyats pel seu entrenador, Carlos Ferrando. Com a millors atletes alevins es va triar a Javi Cabanilles i Júlia Estruch, qui arreplegaren els detalls de mans dels entrenadors Montse Climent i Toni Andrés.

Miguel Ángel Soler va lliurar els premis als millors atletes infantils: Jordi Miret i Ángela Casanova; i l’entrenadora dels cadets, Mar Morant, va fer el mateix amb Daniel Ros i Claudia Martínez. En juvenils es va destacar a Maria Pérez i a Josuer Armando Rosero, i en la categoria junior a Maria Evangelista i Alejandro Martínez, plaques que va lliurar Samuel Mascarell.

També es va cridar a Pilar Vázquez, per guanyar la Cursa de la Dona 2018 i per ser una atleta “influencer” que difón la imatge del club a través de les seues xarxes socials. La jove preparada per Andrés Dénia també va participar en un nacional absolut en els 3.000 metres obstacles. Va lliurar la placa Vicent Boscà.

Com a millors atletes absoluts es va reconéixer als qui seran ambaixadors del club en la Gala de l’Esport de Gandia 2018; Borja Ortega i Mar Morant. Esta última va lliurar una altra placa a l’entrenador Pepe Clavier, al qui se li va agrair la seua dedicació. Clavier, a més de ser l’artífex dels bronzes aconseguits per Mar Morant, ha estat l’entrenador que suma més atletes amb mínimes nacionals: Mireia Juan, Arturo Climent, Nerea Almiñana, Aina Olaso, Óscar Gimeno i la pròpia Mar Morant.

FOTOGALERIA en el perfil de FLICKR del club.