Mónica Mahiques guanya la primera edició de la Mitja Marató Vall del Vernissa

La corredora del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va completar els 21 km en 1 hora i 32 minuts. La prova es va disputar diumenge passat. El club també va estar el passat cap de setmana en la Cursa de Jesús Pobre, Pujada a la Bola de Cullera, Moll Iberian Race de Gandia i Triatló de la Platja de Tavernes de la Valldigna.
Part dels corredors del CA Safor en la Mitja Marató Vall del Vernissa.

Els corredors populars del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport van participar en diverses proves el passat cap de setmana. Setze d’ells s’estrenaren diumenge a la primera edició de la Mitja Marató Vall del Vernissa, amb eixida i meta a Alfauir, recorrent Ròtova, Almiserà, Llocnou de Sant Jeroni, Castellonet de la Conquesta, i el Monestir de Sant Jeroni, amb 300 metres de desnivell positiu.

Va destacar la victòria en la classificació general femenina de Mónica Mahiques, amb un crono d’1:32:52:13 (també primera en W45), i els podis per categories de Maria Boscà (primera en W40), Marta Tarrasó (primera en Sènior femení), i Francesc Cloquell, que va ser tercer en Sènior masculí. En categoria masculina la cursa la va guanyar Diego Vidal, del CA Gandia.

Pujada a la Bola, Cullera.

D’altra banda, nou corredors van optar per la XXII Cursa Popular de Jesús Pobre, dins del Circuit a Peu de la Marina: Fernando Robles, Ricardo Esteban, Salva Revert, José Ignacio Sanrosendo, Quino Milvaques, Teresa Poquet, Mònica Puig, Miquel Sampablo i Vicente Estruch. Un altre grup va disputar diumenge a Cullera la VI Pujada a la Bola, una ascensió de 10,6 km al radar meteorològic en què van estar Justo Insa, Natxo Peiró, Gisela Lucas i Iván Moreno.

Triatletes en la prova de Tavernes.

Els triatletes es decantaren per la segona edició del Triatló de la Platja de Tavernes de la Valldigna, diumenge, que van guanyar Kuri Moya (Tripublidom) i Jesús Gomar, amb la Universitat d’Alacant. La prova es disputava en distància esprint, de manera que tots els participants van completar 750 metres de natació, 21 quilòmetres de ciclisme i 5 quilòmetres de cursa a peu. Per part del CA Safor van participar David Martínez, José Juan Sanchis, Vicent Gregori i Ximo Cremades.

Adrián Vadean en la Moll Iberian Race, a Gandia.

I també diumenge, però a Gandia, Adrián Vadean va completar la Moll Iberian Race, sobre una distància de 9.000 metres, en la modalitat elit, amb un temps d’1:05:27.