Nerea Almiñana, Lisaura Aguilera i Vicente Gimeno, entre els esportistes homenatjats a la Festa de l’Esport de Tavernes de la Valldigna

Els atletes estan adscrits al Centre Excursionista de Tavernes i competeixen amb el Club d’Atletisme Safor Delikia Sport. La gala es va celebrar el passat divendres i va distingir als esportistes vallers més destacats.
Els esportistes premiats del Centre Excursionista de Tavernes amb els regidors Quique Chofre i Encar Mifsud.

La Casa de la Cultura de Tavernes de la Valligna va acollir el passat divendres, 7 de juny, la XX Festa de l’Esport, un acte organitzat per la Regidoria d’Esports per a premiar als esportistes vallers més destacats durant la temporada. Entre ells, a proposta dels diferents clubs, pujaren a l’escenari Nerea Almiñana, Lisaura Aguilera i Vicente Gimeno, atletes Sub16 (cadet) del Centre Excursionista de Tavernes que competeixen a nivell federat amb el CA Safor Delikia Sport.

Nerea Almiñana va ser quarta d’Espanya en martell la passada temporada d’hivern i campiona autonòmica en la vigent d’aire lliure. Té pendent participar al campionat d’Espanya de la seua categoria, el primer cap de setmana de juliol a Gijón. Vicente Gimeno va pujar al podi en salt d’alçada en l’autonòmic baix sostre i va participar en el campionat d’Espanya. També té la mínima nacional per al proper nacional de Gijón. Lisaura Aguilera va ser finalista en els 300 metres tanques en l’autonòmic a l’aire lliure, i la seua progressió és encomiable, tenint en compte que va començar a entrenar en atletisme el passat mes d’octubre.