Or per a Ángela Casanova en l’autonòmic de marxa en ruta

La marxadora va participar en la prova dels 3km al campionat escolar que va tindre lloc dissabte passat a Jumilla (Múrcia). El club va recuperar dissabte el Duatló Social, una jornada per iniciar els socis, xiquets i grans, en el món del duatló.

Ángela Casanova en un moment dels 3 km de marxa en ruta a Jumilla. A la dreta, Zaira Zafra en el podi.

Dissabte passat es va disputar a Jumilla (Múrcia) el Campionat Autonòmic de Marxa en Ruta de la Comunitat Valenciana. El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va participar amb les seus marxadores Zaira Zafra (U18), en la modalitat federada, i dins dels Jocs Esportius amb Ángela Casanova (U14) i Alexandra Emilova (U16).

Zaira Zafra va quedar tercera en la prova de 10 km, amb un registre d’una hora i 19 segons. Per la seua banda, Ángela Casanova va disputar els 3 km i va aconseguir la primera plaça amb un temps de 15 minuts i 58 segons. Alexandra Emilova va participar en els 5 km, quedant en huitena posició.

Una imatge del Duatló Social, organitzat pel club a la platja de Gandia el passat dissabte.

Unes imatges del Duatló Social, organitzat pel club a la platja de Gandia el passat dissabte.

D’altra banda, dissabte passat el club va recuperar després de dos anys de parada el Duatló Social, una jornada no competitiva per tal de divulgar entre els socis, xiquets i majors, el duatló, aprofitant l’imminent inici de la temporada. El circuit de carrera i bici es va realitzar a la platja, amb eixida i meta al carrer Ribera Baixa.