Pilar Vázquez guanya la Volta a Peu a la Platja de Tavernes

La fondista del club va completar els 8 km en 30 minuts i 52 segons. La prova es va celebrar divendres passat. Sara Molina va ser la segona dona en la general i primera en categoria màster femenina en la XIV Travessia al Port de Moraira, diumenge passat a Teulada.

Pilar Vázquez, en un moment de la cursa. / Foto: Luis Villacañas.

Pilar Vázquez, del Club d’Atletisme Safor, va guanyar en categoria absoluta femenina la XXXI Volta a Peu a la Platja de Tavernes de la Valldigna, que es va celebrar divendres passat. La fondista gandiana va invertir un temps de 30:52 per a completar els 8 km de la prova, i també va obtindre un premi de meta volant. En la mateixa cursa Jesús Gomar va pujar al tercer calaix del podi absolut masculí, amb 24:37. Gomar, a més, va ser segon en sénior i guanyador d’una meta volant.

També hi participaren Nizar Lakhlifi (primer en categoria júnior, amb 25:47), Carlos Ferrando, Armand Lascoutounas, Fernando Robles, José Vicente Mocholí, Juanjo Moreno, Alberto Fajardo, Edith Murillo i Joan Solanes.

En segon terme, Jesús Gomar i Nizar Lakhlifi, a Tavernes. / Foto: Luis Villacañas.

D’altra banda, diumenge es va celebrar la XIV Travessia al Port de Moraira, a Teulada, de 1.800 metres, on Sara Molina va ser la segona dona en la classificació general i primera en la categoria màster femenina, amb un temps de 27:27. Uns altres participants ‘groguets’ van ser Anatoliy Gryshcenko, Paco Escrivà, Manuel Criado, Ximo Cremades i Álvaro Nogueroles.

Sara Molina, de groc, primera màster en el podi de la Travessia al Port de Moraira.