Pili Vázquez, Neus Sansaloni i Andrea Abad pugen al podi en el IV Cross Ciutat d’Alzira

Nou atletes van participar diumenge passat en la prova, puntuable per al circuit autonòmic de camp a través. La marxadora Zaira Zafra (U18) participa al Campionat d'Espanya de Promoció celebrat a Guadix (Granada)..
Algunes de les atletes participants al Cross d’Alzira. D’esquerra a dreta Jordina Gascón, Pili Vázquez, Judith Blasco, Paula Casanova, Núria Hernández, Neus Sansaloni i Andrea Abad.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va estar present en dues competicions el passat cap de setmana. Diumenge, dia 10, es va celebrar el IV Cross Ciutat d’Alzira, prova puntuable dins del circuit autonòmic de camp a través, tant federat com escolar, on el club «groguet» va participar amb nou atletes.

En una jornada difícil marcada pel fort vent, les actuacions més destacades van ser les de Pili Vázquez, tercera en categoria absoluta amb 24:47; Neus Sansaloni, que va quedar segona en categoria U16 amb 7 minuts i 29 segons; i Andrea Abad, tercera en U23 amb 25:40.

Pili Vázquez, tercera al podi del Cross d’Alzira en categoria absoluta.
Andrea Abad, tercera en U23 al Cross d’Alzira.
Neus Sansaloni, segona en U16 al Cross d’Alzira.

També van participar Nuria Hernández (14a posició en U16 amb 08:12); Judith Blasco (15a en U16 amb 08:13); Paula Casanova (16a en U16 amb 08:16); Jordina Gascón, (12a en U18 amb 21:45); Francisco Zayas (32é en absolut amb 43:48) i el veterà José Vicente Mocholí, amb 24:55.

Zaira Zafra en els 5 km marxa de Guadix.

I el mateix diumenge però a Guadix (Granada) va tindre lloc el VII Campionat d’Espanya de Marxa d’Hivern de Promoció. Es tracta de la primera gran cita de la temporada de l’especialitat, reservat per a atletes U16, U18 i U20. En la prova dels 5 km participar Zaira Zafra (U18), que va quedar en la 31a posició, amb un temps de 29 minuts i 37 segons.