Podis per a Alicia Crespo (U16) i Andrea Abad (U23) en el Cross Ciutat d’Alzira

Les corredores del Club d'Atletisme Safor Delikia Sport destaquen en la classificació del circuit autonòmic en les seues respectives categories; Abad va segona i Crespo és líder provisional.
Andrea Abad al Cross d’Alzira.

Dissabte passat es va disputar el V Cross Ciutat d’Alzira, quarta prova puntuable del circuit autonòmic de camp a través. El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va estar present amb diversos esportistes en diferents categories. Els resultats més destacats van ser els d’Alicia Crespo, segona en la cursa cadet (U16) amb 7:14, i Andrea Abad, que va ser primera en la prova femenina promesa (U23) amb 25:38.

Andrea Abad i Alicia Crespo als respectius podis.

També van participar Alba Soler (U14), i en la categoria U16 Neus Sansaloni, Paula Matoses, Sara Mascarell, Ángela Casanova, Nerea Fernández, Melany Giraldo i Carla Bolufer. En U18 van competir Josuer Armando Rosero, Paula Casanova, Paula Martín, Jordina Gascón i Alexandra Emilova. Van completar l’expedició Juan Antonio Pérez Huerta (U20), Rubén Gregori (Veterà), i Abdelhafid Said (U23). Pel moment el club ‘groguet’ té a dos esportistes destacades en la classificació del circuit. Andrea Abad va segona en U23 i Alicia Crespo és líder provisional en U16.