Presència ‘grogueta’ en nombroses proves populars del passat cap de setmana

Corredors del Club d'Atletisme Safor Delikia Sport van estar a l'Ekiden València, triatlons de Marbella i Calp, la Volta a Peu a Dénia o la Cursa de la Dona del Real de Gandia.
Corredors del club en l’Ekiden València.

Les proves populars del passat cap de setmana van tornar a mobilitzar a desenes d’atletes del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport. Diumenge passat es va celebrar l’Ironman Marbella 70.3, on es va desplaçar un grup de triatletes. El millor resultat va ser el de Silvia Valero, que va ser cinquena en la seua categoria (W40) amb un crono de 5:30:56. També van participar Ausiàs Solanes, Marc Faus, Javi Cabanilles, Hilde Ascó, Sara Molina, David Ferrairó, Suni Perales, Carol Fenollar i Fernando Rocher.

Atletes a l'Ironman Marbella 70.3, diumenge.
Atletes a l’Ironman Marbella 70.3, diumenge.

El mateix dia tenia lloc el Calp Triatló, prova puntuable per a la Lliga de Clubs Caixa Popular. La distància era ‘sprint’, amb 750 metres de natació, 20 quilòmetres de ciclisme i 5 quilòmetres de cursa a peu. Allà van competir Anatoliy Gryshchenko (1:03:13), Isidro Benavent (1:08:47) i Fernando Moncho (1:15:34).

Alguns dels corredors en la Volta a Peu a Dénia. A la dreta, Alfredo Matoses al podi.

Dissabte hi havia una nova cita amb el Circuit de la Marina, amb la Volta a Peu a Dénia, sobre una distància de 10 quilòmetres. Tretze corredors es van acostar a la ciutat veïna: Alfredo Matoses, Fernando Escrivà, Manuel Martín, Peter Temmerman, Ximo Cremades, Ferran Estruch, Rafa Tarrasó, Ricardo Esteban, Armand Lascoutounas, Salvador Moral, Vicente Juan Estruch, Joaquín Sesé i Mónica Puig. Va destacar Matoses, que va ser primer en la seua categoria (Veterans C) i el 21è a la general.

Xelo Ortolà a la Cursa de la Dona del Real de Gandia (Foto: Santi García) A la dreta, dos dels participants en el Calp Triatló.

Xelo Ortolà, que encara arrossega una lesió, va participar en la IV Cursa Benèfica contra el Chron i la Colitis Ulcerosa, sense caràcter competitiu, que es va disputar dissabte a Algemesí. Un altre grup de dones va estar dimarts a la III Cursa de la Dona del Real de Gandia: la pròpia Ortolà, Gema Canet, Nerea Fernández, Paula Esteban, María Antonia Laserna i Rosa Fuentes. Finalment, diumenge es va disputar l’Ekiden València, una marató per relleus on va acudir una trentena de socis, i on primava més el vessant lúdic.