Quaranta corredors del club participaren en el IX Gran Fons Ciutat d’Oliva

Salva Gomar va quedar tercer, en completar els 12,3 km de distància en 43 minuts i 22 segons, i Iván Ferrer va ser quart amb 43:33. La prova es va disputar el passat dimecres.

Uns 40 corredors populars del Club d’Atletisme Safor Teika van competir en el IX Gran Fons Ciutat d’Oliva, celebrat dimecres passat, aprofitant la festivitat del 9 d’Octubre. La prova, sobre una distància de 12,3 km i organitzada pel CA l’Espenta, va comptar amb 900 participants.

Els resultats més destacats del club van ser els de Salva Gomar, qui va ser tercer amb un crono de 43:22, i primer en categoria Sènior, i Iván Ferrer, quart en la general masculina i segon en Senior, amb un temps de 43:33.

Entrada en meta d’Iván Ferrer. / Foto: Kike Aracil.

La cursa la va guanyar en xics Juan Vidal (CD Restaurante El Quijote), amb 42:06. Salva Gomar i Raúl Millán (CD Restaurante El Quijote) van decidir entrar junts a meta, ja que a falta de 3 km cap dels dos no va voler lluitar per caçar a Vidal i a més van vore que per darrere tampoc els perseguia ningú amb opcions de podi. Tot i que van fer el mateix crono, finalment els van assignar la tercera i segona plaça, respectivament.

Alguns corredors del club a Oliva, abans de l’eixida.

Uns altres podis per categories van ser per a David Ferrairó (3r en Veterans D, amb 49:09), i Armand Lascoutounas, tercer en Veterans E, amb 52:40.