Quarta plaça per als xics i per a les xiques del CA Safor en el Campionat Autonòmic per Clubs Júnior a l’Aire Lliure

La prova es va disputar el passat dissabte, 27 d’abril, a Elx. Els atletes 'groguets' competeixen este dissabte en el Campionat d'Espanya Universitari, a Castelló, i en el provincial per clubs absolut, a Xàtiva.

Atletes del CA Safor després de finalitzar el campionat, a la pista.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va obtindre la quarta plaça amb el seu equip masculí, i també la quarta amb les xiques en el Campionat Autonòmic per Clubs Júnior (U20) a l’Aire Lliure, que es va disputar el passat dissabte, 27 d’abril, a Elx. L’entitat ‘grogueta’ va desplaçar 39 atletes, 16 xics i 23 xiques, que van puntuar en totes les proves. Els xics van fer un bon paper, i les xiques podien haver aspirat a més, però van acusar algunes baixes importants, que es van suplir amb cadets.

Per primera vegada es van incorporar com filials quatre atletes procedents del CC El Garbí: Marc Mestre (javelina), Rubén Mayor (martell), Mohamed Chahaouat (5.000 m. marxa), i Edel Sabater, en disc. També es van sumar altres dos atletes filials des del CA Dianium; Ana Muñoz (100 m.l.) i Leire Bisquert, en els 400 metres tanques.

D’altra banda, este dissabte se celebrarà a Castelló el LXXX Campionat d’Espanya Universitari Individual a l’Aire Lliure, on participaran, representant a les seues respectives universitats, els atletes del club Mar Rodríguez en 100 mv, Andreu Jiménez en 110 mv, Andrea Abad a 5.000 ml i Joan Villarroya, en els 5 km marxa. A més, Xàtiva acollirà també dissabte el Campionat Provincial per Clubs Absolut, on el CA Safor presentarà a 69 atletes, 38 xics i 31 xiques.

ENLLAÇOS A FOTOGALERIES EN DOS ÀLBUMS DE FLICKR; un d’Alejos Juan i un altre de José Miguel Barrios.