Quatre medalles en el campionat autonòmic individual U16 de Castelló

El cadet Borja Ortega continua dominant en els 1.000 metres llisos amb un or i un crono de 2:41.93 a l'aire lliure. El valler, que representarà a la federació valenciana en el nacional d'Avilés, va rebre un premi a la XIX Gala de l'Esport de Tavernes. Els altres medallistes van ser Neus Sansaloni (plata en 1.000 m.l. i mínima nacional), Daniel Ros (plata en perxa) i Pau Frontera, bronze en disc.
El regidor d’Esports de Tavernes de la Valldigna, Josep Llàcer, Borja Ortega i el coordinador del Servei d’Esports, Paco Cuñat, en la Gala de l’Esport vallera.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va participar dissabte passat en el Campionat Autonòmic Individual U16 (cadet) a l’Aire Lliure, celebrat a Castelló, en què va obtindre un total de quatre medalles, una d’or, dues de plata i un bronze.

Pau Frontera, Neus Sansaloni i Daniel Ros.

Borja Ortega continua imposant la seua llei en els 1.000 m.l, prova en què va ser or amb 2:41.93. El jove valler ha estat seleccionat per la Federació d’Atletisme de la Comunitat Valenciana per a participar en el Campionat d’Espanya per Federacions Autonòmiques U16 en Edat Escolar, a celebrar a Avilés els dies 16 i 17 de juny. D’altra banda, divendres passat va rebre un reconeixement en la XIX Gala de l’Esport de Tavernes pel seu títol de campió d’Espanya cadet en els 1.000 m.l. en pista coberta, aconseguit a Sabadell el passat mes de març.

També en els 1.000 metres va ser plata Neus Sansaloni, amb 3:06.20, qui a més va aconseguir una marca mínima per participar al Campionat d’Espanya que es disputarà a Castelló l’últim cap de setmana de juny. L’altra medalla de plata va ser per a Daniel Ros en perxa, qui va millorar la seua marca personal i va establir un nou rècord del club, amb 3.70 metres. Finalment, va ser medalla de bronze en martell Pau Frontera, amb un llançament de l’artefacte dels 4 kg als 30.73 metres.

Van completar la participació en l’esdeveniment Manel Soler (300 m.), Jhossue Richards Manaca, Álvaro Burguera i Nuria Hernández (600 m.), Judit Blasco (1.000 m.), Roberto Moratal i Paula Casanova (3.000 m.), Marta González (100 mt i 300. mt), Marta Pérez (perxa), Vicente José Gimeno i Álvaro Burguera (alçada), Olga Bosch i Carlos Pellicer (disc), Mireia Juan, Nerea Almiñana (que ja té una altra mínima nacional) i Alba Eliana Llano (martell), Laia Almenar, Borja Climent i Óscar Roig en javelina, i Alexandra Emilova en els 3 km marxa.