Quatre medalles per al CA Safor en el campionat autonòmic absolut individual en pista coberta

Van ser bronze Raúl Bellón (alçada), Claudia Martínez (llargada i triple salt) i Iván Duarte en llargada. El club va presentar a una vintena d’atletes a l’esdeveniment, que es va disputar dissabte passat al pavelló Lluís Puig de València. El cap de setmana deixa quatre mínimes nacionals per Claudia Martínez, Iván Duarte, Sofia Rchi i Neus Sansaloni.

Raúl Bellón, Neus Sansaloni i Sofía Rchi.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va participar dissabte passat al pavelló Lluís Puig de València en el Campionat Autonòmic Absolut Individual, la competició més important del calendari baix sostre de la federació valenciana, amb una vintena d’atletes “groguets”.

El club va aconseguir quatre medalles, totes de bronze, a càrrec de Raúl Bellón en salt d’alçada amb 1.86 m; Claudia Martínez, que va obtindre dos metalls, un en llargada amb 5.25 metres, i un altre en triple salt amb 11.44 metres; i Iván Duarte en llargada amb 6.82 metres.

Iván Duarte i Claudia Martínez.

A més, el cap de setmana va deixar quatre mínimes nacionals, tres obtingudes en este mateix campionat per Claudia Martínez (en triple salt amb els citats 11.44 metres, mínima U18 i rècord absolut del club), Iván Duarte (llargada), Sofía Rchi (en alçada amb 1.58 m, mínima U18 i rècord absolut del club), i una més en el campionat autonòmic cadet (U16), que es va disputar diumenge al matí, per a Neus Sansaloni en els 1.000 metres llisos amb 3:07.56.

Respecte a l’autonòmic absolut van passar a les finals en les seues respectives proves Sofia Rchi en triple salt i altura; Mathias da Costa i Bernat Pérez en els 60 m.l.; Amanda Latorre en els 60 m.l. i 200 m.l.; Maria Evangelista (200 m.l. i semifinal en els 60 m.l.); Alejandro Martínez, Josuer Armando Rosero, Andrea Escrihuela i Noelia Faus en els 400 m.l.; Juan Antonio Pérez Huerta en els 800 m.l.; Cristina Segura (alçada); María Pérez (perxa); Aitana Ferrairó, Héctor Mas i Laura Sanchis en llargada; i Sara Segura i Aitana Ferrairó en triple salt. També van participar Almudena de Quero i Mar Rodríguez, que es van quedar en les «semis» dels 60 metres llisos.