Quatre medalles per al club en el Campionat Autonòmic Individual Absolut

Van ser plata Sofia Rchi en alçada i Juan Vicente Martí en els 400 metres tanques, i es penjaren el bronze Fran Vilches en els 1.500 metres llisos i Cristina Segura en els 100 metres tanques. La prova va tindre lloc dissabte passat a València.

Juan Vicente Martí i Sofía Rchi.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va aconseguir quatre medalles, dues de plata i dues de bronze, en el Campionat Autonòmic Individual Absolut a l’Aire Lliure, disputat dissabte passat a les pistes de riu Túria, a València, on el club va desplaçar una vintena d’atletes.

Van ser plata Sofia Rchi en alçada amb 1,62 metres, i Juan Vicente Martí en els 400 metres tanques, amb 59:71. Es penjaren les medalles de bronze Fran Vilches en els 1.500 metres llisos amb 3:55.00 i Cristina Segura en els 100 metres tanques amb 17:52. També van participar els xics Alejandro Martínez (400 m.l.), Bernat Pérez (400 m.l.), Juan Antonio Pérez Huerta (800 m.l.), Javier Polo (1.500 m.l.), Vicente Martí (400 m.t.), Raúl Bellón (alçada), Jordi Miret (alçada) i els perxistes Daniel Ros i Ricardo Rico.

Fran Vilches i Cristina Segura.

En xiques van competir Amanda Latorre (100 m.l.), Binta Kelle Watt (100 m.l.), María Ángeles Ruiz (800 i 1.500 m.l.), Pilar Vázquez (1.500 m.l.), Cristina Segura (100 mv), Sofia Rchi (alçada i triple salt) i Zaira Zafra, en els 5.000 metres marxa. D’altra banda, també va ixir amb el CA Els Sitges, on està cedit esta temporada, el valler Borja Ortega, en els 1.500 m.l. Amb esta competició el club tanca la temporada, amb l’únic compromís pendent del Campionat d’Espanya Individual Absolut, a La Nucia a finals d’agost, on està previst que participen la fondista Pilar Vázquez i la discòbola Mar Morant.

Etiquetes: