Reale Seguros premia amb 800 euros als atletes del CA Safor guanyadors de les seues proves en la fase d’ascens

La companyia d’assegurances felicita al club per la seua participació en la final del Campionat de Clubs de Segona Divisió, diumenge passat a Valladolid i Sòria, on els xics van pujar a Primera Divisió i les xiques van quedar terceres.
Les xiques premiades, flanquejades per Lluís Gisbert, de Reale Seguros, i el president del club, Vicent Boscà.

La companyia Reale Seguros ha felicitat el Club d’Atletisme Safor Delikia Sport per la seua participació en la final del Campionat de Clubs de Segona Divisió, disputada diumenge passat a Valladolid i Sòria de forma simultània, on els xics van aconseguir un històric ascens a la Primera Divisió, la divisió de plata de l’atletisme espanyol, i les xiques van quedar terceres.

A més, l’empresa, que és un dels patrocinadors del club, va voler tindre un detall amb ells i ha premiat amb 100 euros a cada un dels huit atletes que quedaren primers en les seues proves, amb un total de 800 euros. Es tracta de les xiques Pilar Vázquez en els 3.000 metres obstacles, Mar Morant en disc, Ángela Casanova en els 5.000 metres marxa i Aina Olaso en javelina, i els xics Iván Duarte en llargada, Daniel Mayor en martell, Rubén Mayor en pes, i Marc Mestre en disc.

Els quatre xics premiats amb Boscà i Gisbert.

El lliurament dels xecs es va produir dimecres passat a la pista d’atletisme de Gandia, amb la presència del president del club, Vicent Boscà, i de Lluís Gisbert, en representació de Reale Seguros. Boscà va agrair el gest de la companyia “perquè és important que les empreses aposten per un esport com l’atletisme, que no té tanta repercussió mediàtica com el futbol o el bàsquet però on es treballa dur”. Per la seua banda, Gisbert va estendre la felicitació als dos equips, així com els seus entrenadors, i confia que este premi “els servisca de motivació per a continuar esforçant-se i aconseguir bones marques”.