Salva Gomar guanya la Cursa a Peu a Daimús

El corredor d’Almoines va ser el primer de la classificació general en completar els 9 km en 29 minuts i 37 segons. En la prova, disputada diumenge passat, van participar vora 40 corredors ‘groguets’.

Salva Gomar, del Club d’Atletisme Safor Teika, va guanyar en categoria masculina la VIII Cursa a Peu a Daimús, que es va disputar diumenge passat amb vora 700 participants, dels quals 33 corredors ‘groguets’. Gomar va completar els 9.000 metres de distància en 29 minuts i 37 segons. Uns altres podis per categories van ser per a Armand Lascoutounas (3r en Veterans E), Suni Perales (3a en Veteranes D), i Iván Ferrer, que va ser segon en Sènior masculí, després del propi Gomar.

Iván Ferrer, de groc, a Daimús. / Foto: Nuria Malonda.

Iván Ferrer continua sent el corredor del club amb major regularitat en les curses i el millor posicionat, en quart lloc. Per equips, el CA Safor Teika va quart en la classificació provisional femenina, i tercer en la masculina.