Salva Gomar i Karem Faus guanyen el VIII Gran Fons Ciutat d’Oliva

La cursa, dins del circuit comarcal, es va celebrar dimarts passat. El club 'groguet' va estar present amb 50 participants.
Fotografia de grup amb els atletes del CA Safor participants a Oliva.

Dimarts passat, aprofitant la festivitat 9 d’Octubre, es va celebrar el VIII Gran Fons Ciutat d’Oliva, dins del circuit comarcal, on hi va haver victòries absolutes per a Salva Gomar i Karem Faus, tots dos del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport. Gomar va fer un temps de 42:30 i Faus va completar la cursa en 50:16, sobre una distància de 12.300 metres.

Arribada a meta de Salva Gomar. / Foto: Crono4Sports.

El club ‘groguet’ va estar present amb 50 participants. Altres podis per categories van ser els següents: Alfredo Matoses (1r en Veterans D); David Ferrairó (2n en Veterans D) i Suni Perales, que va ser segona en Veteranes C.

Karem Faus para el crono a Oliva. / Foto: Crono4Sports.