Salva Gomar i Pilar Vázquez guanyen la Sant Silvestre de Gandia

La prova es va disputar el passat divendres, 28 de desembre. El grup de corredors ‘groguets’ vestits de calendaris va guanyar el primer premi de disfresses.

Eixida de la Sant Silvestre. / Foto: Óscar Camarena.

Un nodrit grup de corredors del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va participar en la XIII Sant Silvestre de Gandia, organitzada pel Club de Córrer El Garbí el passat divendres, 28 de desembre, última carrera de l’any sobre una distància de 4.000 metres.

En l’aspecte esportiu cal destacar les victòries absolutes de Salva Gomar i de Pilar Vázquez. Les segones places dels respectius podis absoluts també van ser per a corredors ‘groguets’: Fran Vilches en xics i Andrea Abad, en xiques.

Entrada en meta de Salva Gomar i Pilar Vázquez. / Fotos: Natxo Francés.

I, com és habitual en esta divertida cursa, molts corredors van optar per acudir disfressats. El grup del CA Safor que anava de “calendaris” va causar sensació i va obtindre el primer premi de disfresses en la modalitat col·lectiva. També hi va hagué corredors ‘groguets’ que es disfressaren de Freddie Mercury i es van atrevir amb una coreografia com en “Bohemian Rhapsody”.

Grup de corredors vestits de calendaris i de Freddie Mercury. / Fotos: Óscar Camarena.