Segona plaça en la seua categoria per a l’infantil Jhoel Faus en el triatló escolar de Puçol

La prova, puntuable per a la fase provincial, es va disputar dissabte passat. Un altre grup d’esportistes 'groguets' va estar diumenge al XVI Triatló de Pinedo.
Grup de triatletes cadets i infantils a la competició escolar de Bétera.

Els triatletes del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport van participar en diverses competicions el passat cap de setmana. En l’àmbit escolar, dins dels Jocs Esportius Vialterra, dissabte va tindre lloc el XII Triatló de Puçol, puntuable per a la fase provincial. En infantils Jhoel Faus va pujar al podi com a segon classificat amb una arribada a meta de 22:46. També competiren els cadets Jesús Pellicer, Cristina Llinares (setena) i Lidia Estruch, i l’infantil Joan Llinares.

Esportistes del club al Triatló de Pinedo.

D’altra banda, diumenge es va celebrar el XVI Triatló de Pinedo, on tots els participants havien de recórrer 750 metres de natació, 20 quilòmetres de ciclisme i 5 quilòmetres de cursa a peu. Els triatletes «groguets» van competir en la lliga de clubs Caixa Popular: Isidro Benavent, Joaquín Cremades, Fernando Moncho, David Martínez, José Juan Sanchis, Richard Carrillo i Rosa Martínez.

Podi infantil del triatló escolar de Bétera, amb Jhoel Faus en segona posició.