Set joves atletes del club estrenen la temporada de camp a través a Atapuerca

Alba Soler, Xavi Martínez, Adrián Martínez, Ismael Giner, Joan Villaroya, Javier Polo i Juan Antonio Pérez van participar diumenge passat en el XV Cross Internacional d'Atapuerca, a Burgos.
D’esquerra a dreta Xavi Martínez, Ismael Giner, Joan Villaroya i Adrián Martínez, i Alba Soler, a Burgos.

El passat diumenge, dia 11, set joves atletes del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport van participar en el XV Cross Internacional d’Atapuerca, a Burgos, considerat un dels millors del circuit europeu. Per a ells era la seua primera prova de camp a través, tot i que l’objectiu dels seus entrenadors amb este desplaçament no era la marca, sinó motivar-los i que puguen experimentar quines sensacions es viuen en una competició d’este nivell.

Juan Antonio Pérez, al capdavant.

D’una banda va competir l’atleta de Benissa Alba Soler (U14), preparada per Andreu Bertomeu, que va quedar en la 34 posició en la distància de 1.000 metres. D’una altra, hi hagué quatre atletes entrenats per Andrés Dénia; Xavi Martínez (U14), que va quedar en el lloc 51 en els 2.000 metres; i el seu germà Adrián Martínez (U20) amb un crono de 23:37 en els 6.000 metres. Dos ho van fer en el cross popular, sobre una distància de 6 quilòmetres: Ismael Giner, en absoluta, amb 23:08, i Joan Villaroya (U23), amb 25:26. També van competir dos més entrenats per José Antonio Redolat; Juan Antonio Pérez Huerta (U20), que va fer 21:38 en els 6.000 metres, i Javier Polo (en absoluta) amb 32:18 en els 9.000 metres.