Sis medalles en el campionat autonòmic júnior i una altra més en l’infantil en pista coberta

Van ser or els júniors María Pérez en perxa i Iván Duarte en llargada; plata Sara Segura en triple salt i Marina Collado en pes; i bronzes Mar Rodríguez en els 60 m.t. i Cristina Segura en alçada. L’infantil Xavier Martínez va ser bronze en els 2.000 metres llisos. Els esdeveniments es van celebrar el passat cap de setmana a l’estadi Lluís Puig de València.
Iván Duarte, Cristina Segura y Mar Rodríguez.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va participar el passat cap de setmana en dos campionats autonòmics individuals en pista coberta, a l’estadi Lluís Puig de València, per a les categories júnior (U20) i infantil (U14). En el primer el club va obtindre sis medalles (dues d’or, dues de plata i dues de bronze) i en l’infantil una de bronze.

Respecte del júnior van ser or María Pérez en salt amb perxa amb 3.20 m. i Iván Duarte en llargada amb 6.79 m. Van aconseguir plata Sara Segura en triple salt amb 10.55 m., i Marina Collado en pes amb 9.47 metres. Els dos bronzes van ser per a Mar Rodríguez en els 60 m.t. amb 9.72 m., i Cristina Segura en alçada amb 1.46 metres.

Marina Collado, Sara Segura y María Pérez.
Xavi Martínez.

També van participar Marina Collado (400 m.l.), Cristina Segura (llargada), Jordi Atienza (200 m.l. i 60 m.), Bernat Pérez (60 m.l.), Noelia Faus (400 m.l.), i Joan Cloquell i Juan Antonio Pérez Huerta, en els 800 m.l. Uns altres atletes “groguets” es van sotmetre a un control de marques en este mateix esdeveniment.

Quant a l’autonòmic infantil va ser bronze Xavier Martínez en els 2.000 metres llisos, distància que va completar en 6 minuts i 56 segons. També van participar Julia Estruch i Alba Soler (1.000 m.l.), Olga Moratal (2.000 m.l.) i Mireia Pérez en llargada.